شناسهٔ خبر: 47122793 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

خالد قدومی:

فلسطین آمادگی مقاومت مسلحانه تا آزادی قدس شریف را دارد

نماینده حماس گفت: مقاومت فلسطین آمادگی دارد در راستای مقاومت مسلحانه به مبارزه با صهیونیست‌ها تا آزادی قدس شریف ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه غرب آسیای گروه جهان خبرگزاری آنا، خالد قدومی، نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران عصر امروز در نشست مجازی روز قدس، روز مستضعفین گفت: از جمهوری اسلامی ایران، رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و روح شهید حاج قاسم سلیمانی یاد میکنم که یاد روز قدس را در افکار عمومی جهان ثبت کردند. روز قدس روز مقاومت فلسطینیان در برابر اشغالگرانی است که این روزها در محله شیخ جراح و مسجدالاقصی جنایت به راه انداخته‌اند.

وی افزود: صهیونیست‌ها سال‌هاست دنبال یهودی سازی سرزمین‌های اشغالی فلسطین هستند و این بلایی است که فلسطینیان با آن دچار شده‌اند. این روزها به بهانه یهودی سازی مردم فلسطین کشته و زخمی و دستگیر می شوند و مسلمانان را از مسجدالاقصی می‌رانند. باید در برابر این جنایت و جرم مقابله کرد.

نماینده حماس در ایران تصریح کرد: اسماعیل هنیه در نامه ای به رهبر انقلاب اسلامی که مهم بود وضعیت قدس را تشریح کردند و این نامه به رهبر انقلاب تقدیم شد. مقاومت فلسطین آمادگی دارد در راستای مقاومت مسلحانه به مبارزه با صهیونیست‌ها تا آزادی قدس شریف ادامه دهد.

هنیه در نامه خود به رهبر انقلاب نوشت: تداوم تعرض به قدس اشغالی در راستای یهودی سازی و مشروعیت بخشی به شهرک سازی هاست. 
ما از شما خواهشمندیم موضعی فوری علیه تجاوزات دشمن صهیونیستی اتخاذ بفرمایید.

انتهای پیام/۴۰۳۳

برچسب‌ها:

نظر شما