شناسهٔ خبر: 47122486 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

تجمع کارکنان شرکت توزیع برق مقابل مجلس

فارس

تجمع کارکنان شرکت توزیع برق با هدف لغو آزمون استخدامی از سوی شرکت توانیر و حذف شرکت‌های واسطه پیمانکاری و همسازان‌سازی حقوق برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تجارت‌نیوز، جمعی از کارکنان شرکت توزیع برق کشور برای لغو آزمون استخدامی از سوی شرکت توانیر و حذف شرکت‌های واسطه پیمانکاری و همسازان‌سازی حقوق بار دیگر مقابل مجلس شورای اسلامی، تجمع کردند.

حسینی سخنگو و نماینده کارکنان توزیع برق استان تهران با اشاره به دلایل تجمع شکل گرفته از سوی پرسنل شرکت توزیع برق کشور گفت: بنا بر بخش‌نامه ارائه شده، تبدیل وضعیت کارکنان این بخش از صنعت برق در صورت شرکت در آزمون مقدور بوده و تنها سه درصد از کارکنان می‌توانند پس از گذر از سد آزمون، تبدیل وضعیت شوند.

نماینده پرسنل استان تهران با غیر عادلانه خواندن شرایط در نظر گرفته شده از سوی وزارت نیرو، گفت: چرا باید با پرسنلی که بیش از ۱۰ سال سابقه کار دارند، در قالب چنین ساختاری برای تبدیل وضعیت برخورد شود.

سخنگوی پرسنل استان تهران ضمن تاکید بر سایر خواسته‌های صنفی کارکنان توزیع نیرو برق، بیان کرد: تبدیل وضعیت شغلی یا همسان‌سازی حقوق و مزایای کارکنان از دیگر خواسته‌های به حق ما است.

وی گفت: شش نفر از کارکنان توزیع برق کرمان که چند روز قبل برای رفع قطعی برق روستاهای گلباف کرمان به منطقه اعزام شدند،‌اما در محاصره سیل گرفتار و جان خود را از دست دادند،‌ از نیروهای شرکتی بودند و امروز عکس این شهدای خدمت را در دست گرفتیم تا نشان دهیم نیروهای شرکتی از جان و دل خدمت می‌کنند.

این تجمع صبح امروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ مقابل مجلس شورای اسلامی به شکل مسالمت‌آمیز برگزار شد.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

منبع: فارس

برچسب‌ها:

نظر شما