شناسهٔ خبر: 47122394 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بررسی و رفع موانع ۱۰ طرح تولیدی در چهارمحال و بختیاری

در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، موانع ۱۰ طرح تولیدی در چهارمحال و بختیاری بررسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، موانع تولید ۱۰ طرح تولید و صنعتی چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان بررسی و برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم‌گیری شد.

الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست اظهار داشت: اگر چه از سال‌های گذشته رفع موانع تولید در استان با جدیت لازم پیگیری می‌شد، اما امسال با محوریت شعار سال مبنی بر تولید، پیشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها تلاش و اهتمام برای رفع موانع تولید در استان دوچندان شده است.

بیشتر بخوانید

او افزود: بی‌شک رونق تولید در استان اشتغالزایی به همراه دارد و می‌تواند بستر رشد و توسعه همه‌جانبه استان را فراهم کند از این رو یکی از محوری‌ترین برنامه‌های استان تلاش برای رونق تولید و رفع موانع این حوزه است.

نصیری با اشاره به بررسی مشکلات ۱۰ طرح تولیدی استان، اضافه کرد: با هم‌افزایی و همکاری بین‌بخشی بسیاری از این مشکلات قابل رفع است و برای دیگر مشکلات نیز با تشکیل کمیته‌های تخصصی می‌توان به نتایج مورد نظر دست یافت.

او ادامه داد: مشکلات موجود شامل بازپرداخت تسهیلات بانکی، تامین آب، زمین و سرمایه در گردش است که با همکاری دستگاه‌های مرتبط زمینه مناسبی برای رفع آن فراهم شد.

در این نشست در خصوص بررسی وضعیت تامین آب ناحیه صنعتی دشت زرین در شهرستان کوهرنگ با همکاری شرکت آبفا و همچنین تامین آب شرکت توان‌آور آسیا تولیدکننده ورق‌های قلع اندود با همکاری شرکت آب منطقه‌ای اقدام شد.

همچنین نحوه تعیین تکلیف تسهیلات روستایی، نرخ‌های جریمه در قرارداد‌های شرکت شهرک‌های صنعتی، امهال چند فقره تسهیلات بانکی، پرداخت ۶ فقره تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ ۱۱۷ میلیارد ریال و تثبیت اشتغال ۸۰ نفر، ۲ فقره تسهیلات ثابت به مبلغ ۲۹ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۱۵ نفر بررسی و تصویب شد.

انتهای پیام/ف

نظر شما