شناسهٔ خبر: 47122208 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتخارى:

احتمال حضور رئیسی در انتخابات بسیار قوی است

عضو شورای وحدت گفت: احتمال حضور رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بسیار قوى است و حضورش را نفى نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، لاله افتخارى عضو هیئت عالى شواى وحدت با بیان اینکه صداقت، کارآمدى و پاکدستى مهم‌ترین گفتمان مطلوب براى جامعه است، گفت: مردم به دنبال کسى هستند که کارآمد باشد، شعار ندهد و بتواند به حرفی که می‌زند عمل کند، با مردم صادق باشد و به نوعى بتواند گلیم جامعه را از آب بیرون بکشد.

وی با مطرح کردن این پرسش‌ها که «آیا برنامه‌هایى که براى مسائل اساسى مردم و جامعه لحاظ شده قابل دستیابى است؟»، «آیا کاندیدا‌ها برنامه اى مدون دارند؟»، «آیا مجرى خوب برای اجرای برنامه‌ها وجود دارد؟» و «آیا کاندیدا‌ها در کابینه خود از آشنایان و دوستان استفاده می‌کنند یا افراد متخصص؟» گفت: مهم‌ترین استراتژى شوراى وحدت در ایجاد مشارکت گسترده مردم در انتخابات این است که تمام اقشار و اصناف حضور پیدا کنند. اینکه گروه‌هاى متفاوتى از مردم دیده شوند تاثیرگذار است و در واقع اهمیت زیادی دارد که جامعه هدف را متقاعد کند.

افتخاری خاطرنشان کرد: این امر، اطمینان‌سازى برای مردم است. مجری برنامه‌های توسعه باید نیاز کشور را از زبان مردم بداند و به گروه‌هاى مختلف جامعه بها بدهد. اینکه ساختارى که درست مى‌کند چقدر توانسته صداى خودش را حتى تا آخرین خیابان‌ها و کوچه‌هاى شهرستان‌ها برساند دارای اهمیت زیادی است. شوارى وحدت همواره تلاش در اثبات خود دارد.

افتخارى درباره حضور آیت الله رئیسى در انتخابات گفت: علائم و فشار‌هایی که وجود دارد این شواهد را قوت می‌بخشد که احتمال حضور او بسیار قوى است. آقاى رئیسى حضور خود در انتخابات را نفى نکرده و خود این، نکنه قابل توجهى از آمدن اوست.

عضو هیئت عالى شوراى وحدت با انتقاد از افرادی که معتقدند اختیارات رئیس جمهور کافی نیست، گفت: اگر اختیارات ریاست جمهورى کفاف انجام مسئولیت‌هاى سنگین را نمی‌دهد، پس این همه تلاش بیش از حد براى کاندید شدن براى چیست؟ همان‌هایی که این حرف را می‌زنند و می‌گویند رئیس جمهور اختیار ندارد، در تلاش اند تا سرپوشی روى ناکار آمدى و عملکرد اشتباه خودشان بگذارند و این مسئله بیشتر به فرافکنى شبیه است. همانطور که رهبرى فرمودند، همه اختیارات در دست قوه مجریه است.

انتهای پیام/

نظر شما