شناسهٔ خبر: 47122172 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

هشتاد و سومین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور رئیس فدراسیون ووشو و رئیس کمیسیون روانشناسی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از کمیته مای المپیک، در ابتدای این نشست به بررسی وضعیت تمرینات تیم‌های مختلف المپیکی و برنامه‌های اردویی و نحوه آماده‌سازی آنها و حمایت‌های لازم از فدراسیون‌های المپیکی پرداخته شد.

سپس صالحی امیری ابراز داشت: کلیه تعهدات به فدراسیون‌های ورزشی در سال گذشته اعم از پرداخت سهم صد در صدی بودجه فدراسیون‌ها، پرداخت بورسیه‌ها و حقوق سهمیه بگیران و کادر فنی عملی شد و علاوه بر آن کمک مازاد بر سهم مصوب فدراسیون‌ها نیز صورت پذیرفت تا این عزیزان نگرانی نداشته باشند.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: خوشبختانه برای اعزام کاروان ورزشی کشور عزیزمان به بازی‌های المپیک توکیو تمهیدات لازم اندیشیده شده و دغدغه‌ای بابت تأمین منابع ارزی و ریالی با حمایت دولت، مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه وجود ندارد و منابع لازم تأمین خواهد شد همچنین نوسازی تجهیزات تخصصی آکادمی ملی المپیک نیز در سال جاری در دستور کار قرار گرفته و تا پایان نیمه امسال انجام خواهد شد.

سید واعظ موسوی رئیس کمیسیون روانشناسی ورزشی گزارشی در خصوص فعالیت‌های این کمیسیون ارائه کرد و پیشنهاد ایشان جهت برگزاری جشنواره آثار مکتوب روانشناسی کاربردی ورزشی و انجام حمایت‌های مادی و معنوی لازم در این زمینه مورد تصویب قرار گرفت.

در ادامه امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو مهمان دیگر نشست هیئت اجرایی امروز کمیته ملی المپیک بود که وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های در دست اجرا اعلام نمود با توجه به حضور رشته کوراش در این فدراسیون خواستار حمایت‌های بیشتر از این رشته مدال‌آور در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های بین‌المللی شد.

در خاتمه نشست پیشنهادهای و درخواست‌های واصله از سوی برخی از فدراسیون‌ها مورد بررسی و تصمیم‌گیری نهایی واقع گردید.

انتهای پیام/4057/

نظر شما