شناسهٔ خبر: 47122086 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ضرورت حل مشکل ماندگاری پزشکان در پزشکی قانونی همدان

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان با تأکید بر لزوم حل مشکل رفاهی کارمندان پزشکی قانونی گفت: در حوزه ماندگاری پزشکان با مشکل مواجه هستیم که باید نسبت به رفع این مشکل اقدام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آرتین کمالی بعد از ظهر امروز در دیدار رئیس قوه قضائیه با کارکنان و قضات استان همدان با بیان اینکه در پزشکی قانونی در چهار محور معیشتی، ساختمان و ابنیه سازمان‌های تابعه، خودروها و بخش رفاهی مشکلاتی داریم اظهار کرد: البته در حوزه معیشتی و رفاهی اقداماتی در حد توان انجام شده است.

وی با بیان اینکه موضوع رفاهی کارمندان پزشکی قانونی به خصوص در حوزه ماندگاری پزشکان موضوعی است که باید حل شود گفت: در حوزه ابنیه ساختمان فامنین و رزن نیاز به مبالغی برای ادامه کار نیاز داریم که امیدواریم اختصاص یابد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان با اشاره به فرسوده شدن زندان‌های نهاوند و تویسرکان، خواستار رسیدگی به این موضوع شد و با بیان اینکه سند تحول قوه قضائیه را امسال راه‌اندازی خواهیم کرد که در حوزه نظارتی و امنیتی نیاز به توجه دارد بیان کرد: اصلاح سرورها و سیستم برق‌رسانی اداره کل پزشکی قانونی نیز نیاز به کمک دارد.

وی با بیان اینکه ساختمان تشریح اجساد را در حال ساخت داریم که برای تکمیل نیاز به کمک مالی دارد افزود: تامین بودجه برای ایجاد مهمانسرا  از دیگر مطالباتی است که امیدواریم نسبت به حل این مشکل نیز اقدام شود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

نظر شما