شناسهٔ خبر: 47121977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام‌ جمعه ایلام:

گروه های جهادی بسیج از مولفه های توانمندی جمهوری اسلامی هستند

ایلام-امام‌ جمعه ایلام با اشاره به اینکه گروه های جهادی بسیج از مولفه های توانمندی جمهوری اسلامی هستند، گفت: خدمت رسانی گروه های جهادی بسیج باعث دلگرمی مردم می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کریمی تبار ظهر یکشنبه در دیدار با جمعی از سرگروه‌های جهادی بسیج که به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار کرد: گروه‌های جهادی بسیج در مواقع نیاز و بحران همچون جنگ، سیل، زلزله، آتش سوزی از مولفه‌های توانمندی جمهوری اسلامی هستند و باعث تقویت اقتدار و جایگاه ایران می‌شوند.

وی گفت: قدرت مدیریت بحران در کشور ما با اتکا به مردم قابل مقایسه با ابرقدرت‌هایی همچون آمریکا نیست و بسیار بالاتر است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: بعد از ایمان به خداوند، بالاترین ارزش اخروی، خدمت به مردم و منفعت رساندن به دیگران است و گروه‌های جهادی بسیج تبلور این دو ارزش هستند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات آینده گفت: دشمن پس از شکست و ناتوانی در عرصه رویارویی نظامی با ایران، به بمباران رسانه‌ای ما روی آورده و توانمندی‌ها و خودکفایی‌های ما را کم ارزش جلوه داده و نواقص را بزرگنمایی می‌کند.

کریمی تبار اضافع کرد: بصیرت افزایی و خدمت رسانی گروه‌های جهادی بسیج به مردم باعث دلگرمی و ترغیب آنان به شرکت در انتخابات خواهد شد. مردم عزیز در تبلیغات انتخاباتی هم به نوع شعار دقت کنند و هم به کسی که شعار می‌دهد توجه داشته باشند.

نظر شما