شناسهٔ خبر: 47118338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده انتظامی لرستان:

دستگیری عاملان درگیری در خرم آباد/ پلیس قاطعانه با هنجار شکنان برخورد می کند

سرهنگ دولتشاهی با بیان اینکه نیروی انتظامی با اقتدار از نظم و امنیت صیانت می کند، گفت: ۵ نفر از عاملان درگیری و قدرت نمایی در خرم آباد دستگیر شده اند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ «عباس دولتشاهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی با  سلاح سرد  بین تعدادی افراد اوباش،  بلافاصله عوامل گشت فوریت های پلیس 110 در محل  حاض،  منازعان به محض مشاهده مامورین اقدام به فرار می نمایند.

 


فرمانده انتظامی خرم آباد، افزود: با توجه به اهمیت موضوع مراتب در دستور کار پلیس قرارگرفت و طی هماهنگی بعمل آمده با دستگاه قضایی  ماموران پلیس اطلاعات شهرستان طی یک عملیات ضربتی هر ۵ نفر را بهمراه آلات و ادوات جرم کمتر از ۳ ساعت دستگیر شدند.

 

وی ادامه داد: پرونده پس از تکمیل به همراه افراد دستگیر شده و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی تحویل شد.
 

سرهنگ دولتشاهی با هشدار به افراد مخل نظم و امنیت خاطر نشان کرد:  برخورد پلیس و دستگاه قضا  با مخلان نظم و امنیت، قاطعانه و  سخت خواهد بود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد ابرتز کرد: هنجارشکنان بدانند پلیس هرگز اجازه عرض اندام به آنان نخواهد داد چرا که خط قرمز ما امنیت شهروندان است .
 

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: از همشهریان تقاضا  می شود هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با مرکز پلیس 110 اطلاع دهند.

پایان پیام/599

نظر شما