شناسهٔ خبر: 47117632 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ملی پوش بوکس:

حذف من از تیم ملی بوکس با دست‌های پشت پرده کلید خورد

سجاد کاظم زاده ملی پوش بوکس کشورمان توضیحاتی را درباره حضور کمرنگش در تیم ملی مطرح کرد.

صاحب‌خبر -

سجاد کاظم زاده ملی پوش بوکس کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: پس از کسب مدال در سال ۹۶ در بازی های آسیایی، فدراسیون بوکس هیچ حمایتی از من نکرد. متاسفانه در طول این مدت فدراسیون اقدام مثبتی برای ارتقای فنی بوکسور‌ها انجام نداده است. به تشخیص کادرفنی تیم ملی بوکس من به همراه مربی‌ام تمرین می‌کنم تا شرایطم همانند گذشته شود. دست‌های پشت پرده در تمام این مدت تلاش کرد تا نام من را از تیم ملی حذف کند تا گزینه مورد نظر خودشان در تیم ملی بوکس مبارزه کند.

او در ادامه عنوان کرد: فدراسیون بوکس من را به مسابقات جهانی بوکس اعزام نکرد و برای این کار دلیل قانع کننده‌ای هم به من توضیح نداد. من در تمام اردو‌های تیم ملی، رقابت‌های انتخابی و مسابقات کشوری نیز حضور داشتم. من در تمام رقابت‌های انتخابی تیم ملی با اختلاف زیاد مقابل رقبای خودم پیروز شدم، اما در آخرین رقابت با ناداوری و بی عدالتی داور بازنده مسابقه اعلام شدم. در طول این مدت تلاش کردند تا من را از تیم ملی حذف کنند.

کاظم زاده اظهار کرد: پس از اینکه در رقابت‌های گزینشی المپیک در اردن نتوانستم سهمیه المپیک توکیو را کسب کنم من را کنار گذاشتند.کادر فنی  به من گفت برو و زمانی که همانند گذشته شدی پذیرای تو در تیم ملی خواهیم بود. من ۶ سال در تیم ملی بوکس حضور داشتم یعنی در طول این مدت من هیچ پیشرفتی نداشتم! این گفته درست نیست چرا که همیشه تلاش کردم بهترین خودم را ارائه بدهم.

ملی پوش بوکس گفت: در لیگ برتر بوکس من توانستم مقصودی را با اختلاف زیاد شکست بدهم، اما با فشاری که روی داور آوردند من را با ناداوری بازنده اعلام کردند. با وجود ناحقی و  بی برنامه بودن تیم  ملی، آینده‌ای را برای خودم نمی‌بینم. من هم مجبور می‌شوم مانند سایر ورزشکاران برای پیشرفت در ورزش بالاجبار گزینه‌های خارجی خودم را بررسی کنم. اگر فرصت‌ها را از دست بدهم سنم بالا می‌رود و دیگر نمی‌توانم ورزش حرفه‌ای را دنبال کنم.  

///حذف من با دست های پشت پرده از تیم ملی بوکس کلید خورد/بالاجبار به گزینه های خارجی فکر می کنم

رئیس فدراسیون بوکس پیرو دستورات پشت پرده عمل می‌کند

کاظم زاده گفت: در طول این ۶ سالی که عضو تیم ملی بوکس بودم کادر فنی من را پدیده می‌خواند، اما حالا اعلام می‌کند که من پسرفت کرده ام. ثوری رئیس فدراسیون بوکس نتوانسته حامی مالی برای تیم ملی جذب کند و این اتفاق باعث شده است  تا به حرف دست‌های پشت پرده گوش بدهد. قطعا زمانی که حامی مالی خوبی برای تیم ملی وجود نداشته باشد فدراسیون نمی‌تواند برنامه‌های خود را عملی کند.

او عنوان کرد: یکی از اشتباهات بزرگ تیم ملی این است که مکررا مسابقات انتخابی درون اردویی برگزار می‌شود و بوکسور‌ها فرصت تمرین کردن و ریکاوری شدن ندارند. ما با توجه به این شرایط مدام مجبوریم بدنمان را  در اوج آمادگی نگه داریم که از نظر علمی این روش درست نیست. فدراسیون بوکس ورزشکاران خود را سر در گم کرده است.

کاظم زاده درباره حقوق تیم ملی گفت: ملی پوشان بیشترین زمان را در اردوی تیم ملی به سر می‌برند، اما متاسفانه حقوق ناچیزی از سوی فدراسیون بوکس دریافت می‌کنند.  

او اظهار کرد: انتخابی تیم ملی بوکس به صورت غیر واقعی برگزار شد و استکی سرمربی تیم ملی فقط  به نفرات منتخب خودش حین مسابقه نکات فنی را گوشزد می‌کرد. زمانی که مسابقه من به پایان رسید برنده را اعلام نمی‌کردند و مدتی طول کشید تا داوران برنده بازی را اعلام کنند.

ملی پوش بوکس در ادامه بیان کرد: اعضای کادر فنی تیم ملی بوکس می‌توانستند  همانند وزن ۶۳ و ۹۱ کیلوگرم که ۲ بوکسور را به همراه خود به ازبکستان  بردند من را هم به اردوی تدارکاتی ازبکستان ببرند. متاسفانه من را همراه خود به ازبکستان نبردند. حضور در اردوی تدارکاتی ازبکستان می‌توانست روی عملکردم تاثیر بسیار خوبی داشته باشد، اما من را از حضور در این اردو محروم کردند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما