شناسهٔ خبر: 47116466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز پویش «احسان رمضان» در همدان/ ۹۵۰۰ بسته معیشتی توزیع شد

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان همدان با اشاره به اجرای فاز دوم مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان پویش با عنوان «احسان رمضان» گفت: در این مرحله ۹ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۹ میلیارد ریال توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

علی چهاردولی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه فاز دوم مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان پویش «احسان رمضان» آغاز شد اظهار کرد: در این مرحله از طرح ۹ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۹ میلیارد ریال بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۹۰ هزار  بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه توزیع شده است افزود: ارزش ریالی این تعداد از بسته‌های معیشتی ۳۱ میلیارد تومان برآورد شده است.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان همدان با تأکید بر اینکه گروه‌های آسیب‌پذیر و اقشار نیازمند به تواتر در روند توریع بسته‌های معیشتی قرار می‌گیرند تصریح کرد: کمک‌های مومنانه در قالب تهیه و توزیع بسته معیشتی تا پایان شیوع ویروس کرونا ادامه‌دار خواهد بود.

وی در پایان به همکاری ۳۰۰ گروه جهادی در توزیع این اقلام اشاره کرد و گفت: بسته معیشتی‌های بین اقشار مختلف به ویژه در مناطق کم‌برخوردار استان و حاشیه شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/89033/

نظر شما