شناسهٔ خبر: 47116198 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جانبازان تندیس شجاعت هستند

محمدرضا بختیاری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: جانبازان مروجان واقعی فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه دهندگان راه شهدا و احیاگران مکتب عاشورایی، مکتب عزت، اقتدار و مقاومت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حسن هنرمند در دیدار با دو تن از جانبازان دوران دفاع مقدس استان قم بیان کرد: جانبازان در تمام لحظات زندگی با صبر، ایثار و ایستادگی در پای ارزش‌ها همواره در حال مجاهدت هستند.

وی افزود: جانبازان در راه خدا جهاد کردند و اعضا و جوارح خود را برای حفظ ارزش‌ها تقدیم و در این راستا صبر و تقوا پیشه کردند، اجر ایشان تنها با خداوند است. شما جانبازان انسان‌های آزاده‌ای هستید که در مکتب سید و سالار شهیدان درس ایثار و شهادت آموخته و بعد از دوران دفاع مقدس زینب گونه با صبر و ایستادگی الگو و تندیس شجاعت، ایثار و مقاومت شدید. 


 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: شما مروجان واقعی فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه دهندگان راه شهدا و احیاگران مکتب عاشورایی، مکتب عزت، اقتدار و مقاومت هستید و لذا بعد از دوران دفاع مقدس نه تنها رسالت شما به پایان نرسید بلکه سنگین‌تر از گذشته در مسیر تعالی نظام اسلامی در حال جهاد هستید.

هنرمند خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امنیت، عزت، اقتدار و پیشرفت خود را در تمامی عرصه‌ها مدیون مجاهدت‌ها، صبر و پایداری شهدا، جانبازان و خانواده‌های معظم ایشان است، شما سرمایه‌های معنوی نظام اسلامی هستید و برکت حضور شما برای نظام اسلامی ادامه دارد.
انتهای پیام

نظر شما