شناسهٔ خبر: 47115278 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

صدور اجازه فعالیت تیم‌های ملی و برگزاری مسابقات لیگ‌ در قم

تمامی اماکن ورزشی دولتی و خصوصی استان قم همچنان امکان فعالیت ندارند اما فعالیت تیم‌های ملی و برگزاری مسابقات لیگ به شرط مکاتبه با اداره کل ورزش و جوانان قم امکان‌پذیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از آزاد شدن فعالیت گروه‌های شغلی یک و دو از روز شنبه هجدهم اردیبهش ماه، سئوال بسیاری از علاقمندان به ورزش و فعالان این عرصه مهم اجتماعی این است که آیا باشگاه‌ها و اماکن ورزشی دولتی و خصوصی نیز امکان فعالیت دارند یا خیر که امور باشگاه‌های استان قم این موضوع را منتفی دانست.

بر اساس اعلام امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم بنا بر آخرین تصمیم‌های ستاد ملی کرونا، با توجه به قرار گرفتن استخرها و باشگاه‌های ورزشی در لیست مشاغل گروه سه، اماکن ورزشی در حال حاضر به دلیل قرار داشتن قم در وضعیت نارنجی تعطیل هستند و امکان فعالیت ندارند، همچنین مراکز تفریحی آبی جزو مشاغل گروه چهار قرار دارند و در حال حاضر این اماکن نیز تعطیل هستند.

امّا فعالیت‌های تمام تیم‌های ملی و مسابقات لیگ‌های وابسته در رشته‌های مختلف مشاغل گروه یک قرار دارد و منوط به مکاتبه و صدور مجوز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها است، بر همین اساس مجوز تشکیل اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در قم صادر شده و از امروز این اردو برگزار می‌شود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به طرح پیشنهادی مدیر کل ورزش و جوانان این استان در انتقال اماکن ورزشی از گروه سه به گروه دو فعالیت‌های شغلی، عنوان کرد: در راستای پیگیری و مکاتبات دکتر رسول منعم با هدف انتقال استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی از لیست مشاغل گروه سه به گروه دو صورت گرفت، جلسه‌ای به شکل وبینار با مقام عالی وزارت و مسوولان ستادی برگزار شد.

روح‌الله رمضانی خاطرنشان کرد: در این جلسه علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان قم استقبال کرد و قرار شد آن را با ستاد ملی مبارزه با کرونا مکاتبه کرده و پاسخ آن را به اداره‌ کل استان‌های مختلف ارسال کنند.

انتهای پیام / 78002

نظر شما