شناسهٔ خبر: 47114031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه/ ۵۰۰ تبلت به دانش‌آموزان اهدا شد

آئین اهدای یک‌هزار بسته معیشتی و 500 تبلت به مددجویان کرمانشاهی با مشارکت بنیادمستضعفان، استانداری و کمیته امداد استان کرمانشاه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آئین اهدای یک‌هزار بسته معیشتی و ۵۰۰ تبلت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه با مشارکت این نهاد، بنیاد مستضعفان و استانداری کرمانشاه امروز برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون پویش ایران همدل- اطعام مهدوی با هدف تامین معیشت خانوارهای کم برخوردار با مشارکت خیران نیک‌اندیش اجرا شده است، اظهار داشت: طی ۲۵ روز گذشته از ماه مبارک رمضان بیش از ۴۲ هزار بسته معیشتی و غذایی برای خانوارهای تحت حمایت تامین و در میان این خانوارها توزیع شده است.

محسن رخصی افزود: همچنین در این مدت ۱۱۶ هزار پرس غذای گرم برای خانوارهای مددجو در بیش از ۵۰ آشپزخانه مهدوی استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طبخ شده است.

وی ادامه داد: این بسته‌های معیشتی با همراهی بنیاد مستضعفان و استانداری کرمانشاه تامین و همزمان با بیست و ششمین روز از ماه مبارک در میان خانوارهای کم برخوردار استان توزیع می‌شود.

رخصی در ادامه به اهدای ۵۰۰ تبلت به دانش آموزان مددجو در استان نیز اشاره و تاکید کرد: ارزش تبلت‌های اهدایی در آئین امروز یک میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان است.

به گفته این مسؤول، این هشتمین مرحله از توزیع تبلت در میان دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان از زمان شیوع بیماری کرونا است.

وی تاکید کرد: تبلت‌های اهدایی به دانش‌آموزان نیازمند از محل اعتبارات امداد و مشارکت خیران نیک‌اندیش تامین شده است.

رخصی همچنین به اجرای پویش ایران مهربان از مهرماه سال گذشته تاکنون به منظور جذب پدران معنوی از فرزندان یتیم و محسنین اشاره و تاکید کرد: در این مدت کمیته امداد استان کرمانشاه با جذب بیش از ۴۰ هزار حامی رتبه نخست کشور در پویش ایران مهربان را به خود داده است.

انتهای پیام/پ

نظر شما