شناسهٔ خبر: 47113851 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

توخل:‌ نزدیک بود در نیمه اول همه چیز را از دست بدهیم

مهرداد میرزایی

سرمربی چلسی عنوان کرد تیمش برابر سیتی بازگشت خیلی خوبی داشت ولی نزدیک بود در نیمه اول همه چیز تمام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی بعد از برتری تیمش برابر منچسترسیتی در لیگ برتر که باعث صعود آبی های لندن به رده سوم جدول رده بندی شد، گفت:‌  من فکر می کنم نیمه دوم توانستیم خیلی چیزها را در زمین جبران کنیم و پاسخ خوبی به حملات سیتی در نیمه اول بدهیم. در نیمه اول تقریبا همه چیز را از دست دادیم. به نظرم باید نیمه اول بدون گل تمام می شد ولی یک اشتباه بزرگ مرتکب شدیم و حریف به گل رسید و در ادامه روی یک پنالتی نزدیک بود بازی تمام شود.

او در ادامه گفت:‌در نیمه دوم ما هر دقیقه اعتماد به نفس و کیفیت پیدا می کردیم. ما بهتر و بهتر شدیم. این نبرد سختی بود و خوشحالم که توانستیم برنده شویم. گل پیروزی‌بخش یک پاداش واقعی برای تیمی بود که تلاش زیادی در زمین کرد. این نشان می دهد که ما می توانیم به ترکیب خود اعتماد کنیم. باید به این تیم افتخار کرد. خیلی خوشحالم که توانستیم کیفیت بالای بازی خود را نشان دهیم.

چلسی باید در دیدار بعدی خود چهارشنبه به دیدار آرسنال برود که این دیدار در لیگ برتر خواهد بود و در ادامه در فینال جام حذفی به مصاف لسترسیتی خواهد رفت و توماس توخل می تواند اولین جام خود را با چلسی به دست بیاورد. 

انتهای پیام

نظر شما