شناسهٔ خبر: 47110069 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بررسی ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن

آبی‌ها به دنبال برد در آزادی

آبی پوشان امشب در ادامه رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال بعد از حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا امشب و از ساعت ‏۲۲ و ۱۵‬ دقیقه در هفته بیست و دوم لیگ برتر میزبان ذوب آهن خواهد بود. میزبانی از ذوب آهن اولین بازی لیگ برتری استقلال پس از شرکت در مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. تیم استقلال که در شهر جده با تیم‌های الدحیل قطر، الشرطه عراق و الاهلی عربستان همگروه بود با کسب ۱۱ امتیاز طی ۶ بازی فشرده از گروهش به عنوان صدرنشین صعود کرده و راهی دور یک هشتم نهایی شد. اما شاگردان مجیدی در لیگ برتر برای نزدیک کردن خود به دو رقیب بالای جدول یعنی پرسپولیس و سپاهان به برد برابر گاندوها نیاز مبرمی دارند.

مظاهری درون دروازه

عملکرد خوب رشید مظاهری در دیدارهای گذشته آبی‌ها نشان می‌دهد این بازیکن گلر آبی‌پوشان در این بازی آن‌هاست.

مدافعان ثابت

احمد موسوی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، هروویه میلیچ چهار مدافع آبی‌ها برابر حریف اصفهانی خواهند بود. نکته دیگر این بازی مصدومیت نادری و وریا غفوری مدافعان استقلال است، آنها در این دیدار غایب هستند.

خط میانی آبی‌ها

مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، بابک مرادی هافبک‌های مجیدی در مصاف با شاگردان حسینی هستند. فرهاد مجیدی در نیمه دوم می‌تواند از سبحان خاقانی و داریوش شجاعیان در خط میانی استفاده کند.

مهاجمان

استقلال در این دیدار دو مهاجم را در ترکیب خود خواهد دید. ارسلان مطهری و مهدی قایدی مهاجمان این تیم در این بازی خواهند بود و باید دید برابر مدافعان حریف چه عملکردی خواهند داشت. شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این بازی به میدان برود و یکی دیگر از غایبان استقلال خواهد بود.

ترکیب استقلال برابر ذوب آهن

محمد رشید مظاهری، احمد موسوی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، هروویه میلیچ، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، بابک مرادی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

نظر شما