شناسهٔ خبر: 47108372 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آماده سازی حوزه های امتحانی برای برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری در آبادان

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: ۹۵ حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری در آبادان آماده‌سازی و پیش‌بینی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حبیب‌الله رمضانی رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان با اشاره به ابلاغ دستورالعمل برگزاری حضوری امتحانات و آزمون‌های دانش‌آموزان در شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: ۷۰ حوزه برای برگزاری امتحانات چهار هزار و ۳۱۷ دانش آموز پایه نهم و ۲۵ حوزه برای شرکت سه هزار دانش آموز پایه دوازدهم در آبادان در نظر گرفته شده است.

او تعداد عوامل اجرایی برای برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم را ۴۵۰ نفر بیان کرد و افزود: برای برگزاری امتحانات نهایی پایه نهم نیز ۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی در حوزه برگزاری امتحانات حضور خواهند داشت.

رمضانی ادامه داد: به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در هنگام برگزاری امتحانات حضوری در مدارس معادل ۱۲ هزار پکیج اقلام بهداشتی اعم از ماسک، دستکش، الکل و مواد شوینده، توسط سازمان منطقه آزاد اروند تامین و در اختیار دانش‌آموزان در حوزه‌های امتحانی قرار می‌گیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان درباره حوزه‌های امتحانی داوطلبان کنکور سراسری در آبادان نیز گفت: سه هزار داوطلب کنکور سراسری در رشته‌های ریاضی، علوم انسانی،هنر و زبان انگلیسی در ۱۵حوزه امتحانی شهرستان آبادان شرکت می‌کنند.

رمضانی افزود: ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی برای شرکت داوطلبان کنکور سراسری در آبادان مشارکت دارند.

امتحانات حضوری پایه نهم و دوازدهم همزمان با سراسر کشور از ۲۷ اردیبهشت آغاز و ۲۴ خرداد پایان می‌یابد.

۶۳ هزار و ۸۲۰ نفر جمعیت دانش‌آموزی آبادان است و سه هزار و ۱۰۰ معلم کار تدریس این دانش‌آموزان را به عهده دارند.

انتهای پیام/ د

نظر شما