شناسهٔ خبر: 47106790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مسئول بسیج اصناف و بازاریان سپاه الغدیر یزد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

توزیع بیش از ۳ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان یزد

سرهنگ «اسلامی» از توزیع بیش از سه هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان یزد با همت اتاق اصناف و سازمان بسیج اصناف استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ «محمد اسلامی» مسئول بسیج اصناف و بازاریان سپاه الغدیر استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: در ادامه کمک‌های مومنانه بیش از سه هزار غذای گرم شامل پیتزا و ساندویچ با همت اتحادیه پیتزا و ساندویچ شهر یزد روز یکشنبه (امروز) قبل از نماز مغرب و عشا بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به کمک‌های اصناف یزد در ماه مبارک رمضان افزود: در اوایل ماه رمضان ۴۵۰ بسته معیشتی به نیت ۴۵۰ شهید اصناف یزد آماده و تحویل خانواده‌های نیازمند شد و در دو مرحله توزیع غذای گرم داشتیم.

اسلامی با بیان اینکه نیازمندان توسط مراکز نیکوکاری شهدای اصناف استان یزد شناسایی می‌شوند ادامه داد: این افراد توسط بسیج اصناف یزد قبلاً معرفی یا شناسایی شدند و یا خود به سامانه این مرکز مراجعه کرده و طبق بانک اطلاعاتی که جمع آوری شده غذاها توزیع می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه کمک‌ها در سطح شهر و حاشیه یزد توزیع خواهد شد متذکر شد: در این ایام که انجام هر کاری ثواب چند برابری دارد بازار و کسبه ما نیز در این ایام غفلت نکردند و کمال استفاده را از این ماه مبارک داشتند.

سرهنگ اسلامی اصناف و بازاریان را پیشتاز در انجام کارهای خیر دانست و افزود: اصناف یزد در این ایام ماه مبارک مثل همیشه در انجام کارهای خیر و کمک‌های مومنانه پیشتاز بودند و حتی در هفته گذشته ۱۶۲ میلیون توسط بازاریان یزد برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا شد که جای تقدیر است.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه نگاه خیرخواهانه و مردمی بازار و اصناف یزد همواره جاری بوده است اظهار داشت: در شرایط بد اقتصادی که وجود دارد و کرونا آسیب جدی به بازار زد بازاریان ما پای کار بودند و در هر برنامه‌ای که اسم خیری داشت، اسم نیکوکاری داشت پیشتاز بودند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اصناف یزد گفت: نگاهی که در بازار حاکم است نگاه بسیجی است و تقریباً اکثر بازاریان ما با روحیه بسیجی کار انجام می‌دهند که جای تشکر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما