شناسهٔ خبر: 47103767 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد:

معلمان در تربیت دانش‌آموزان انقلابی و دینی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند

سرهنگ مودبی گفت: معلمان باید در تربیت دانش‌آموزان انقلابی و دینی اهتمام ویژه‌ای برعهده داشته باشند چرا که دشمن با به راه انداختن جنگ نرم به دنبال تاثیرگذاری بر ذهن و باور آنها هستند.

صاحب‌خبر -

معلمان در تربیت دانش‌آموزان انقلابی و دینی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ منوچهر مودبی معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد امروز (شنبه) در دیدار با رئیس و کارکنان اداره آموزش و پرورش این شهرستان که به مناسبت روز معلم انجام شد، اظهار داشت: معلمان به عنوان تربیت‌کننده نسل آینده کشور سرمایه‌های معنوی و علمی محسوب می‌شوند که باید قدر آنها را دانست.

وی افزود: مهم‌ترین عامل تعالی و رشد یک جامعه، فرزندان و دانش‌آموزان آن کشور است که نقش مهمی در ساخت آینده سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آن جامعه دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد ادامه داد: معلمان باید در تربیت دانش‌آموزان انقلابی و دینی اهتمام ویژه‌ای برعهده داشته باشند چرا که دشمن با به راه انداختن جنگ نرم به دنبال تاثیرگذاری بر ذهن و باور آنها هستند.

وی عنوان کرد: اگر در یک جامعه به تربیت و آموزش اهمیت داده شود به تدریج بسیاری از مشکلات اجتماعب کاهش یافته و از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌شود.

در پایان این دیدار، معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد با تقدیم لوح تقدیری از رئیس و معاونان و کارشناسان اداره آموزش و پروش این شهرستان تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما