شناسهٔ خبر: 47103725 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

شهادت ۲ بسیجی در درگیری با ‌اشرار مسلح در هیچان نیکشهر

صاحب‌خبر -


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیکشهر از شهادت دو بسیجی در هیچان نیکشهر خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان علی اکبر صفوی، گفت: عصر دیروز به دنبال درگیری با ‌اشرار مسلح، دو بسیجی در هیچان نیکشهر به شهادت رسیدند.
وی افزود: خدابخش غریب فرمانده پایگاه هیچان و مسلم درزاده دو نفر بسیجی هستند که در درگیری با ‌اشرار مسلح به شهادت رسیدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: یکی از عوامل ترور و شهادت دو بسیجی اهل سنت در این شهرستان دستگیر شد.
علی‌اکبر صفوی‌، ‌در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: رضا رئیسی یکی از اهالی منطقه خودرویی در اختیار عامل ترور دو بسیجی قرار داده بود که با پیگیری‌های اطلاعاتی دستگیر شد.
وی افزود: بسیجی «خدابخش غریب» فرمانده پایگاه شهید عیسی درزاده و بسیجی «مسلم درزاده» عصر روز جمعه توسط فردی شرور به شهادت رسیدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیکشهر بیان کرد: عامل شهادت این دو بسیجی عزیز فردی به نام «مهراب صلاحی» برادر شرور حسین صلاحی است.
وی ادامه داد: شهید خدابخش غریب متولد ۱۳۵۳، فرهنگی و دارای یک دختر و ۲ پسر است و شهید مسلم درزاده نیز متولد ۱۳۷۴ بود.
وی با اشاره به جزئیات شهادت این دو بسیجی شهید گفت: شهید خدابخش غریب با سلاح کلاشینکف از ناحیه سر و صورت مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شهادت رسید و شهید مسلم درزاده نیز روز قبل از  این اقدام گروگان گرفته شده و در صندوق عقب خودرو با دستان بسته محبوس شده بود که روز جمعه همزمان با شهادت شهید غریب با اصابت دو گلوله به قفسه سینه شهید شده است.



نظر شما