شناسهٔ خبر: 47103694 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

با توجه به سهم بالای نماد‌های شاخص ساز در سبد سهام عدالت، افت امروز بازار سرمایه، این سبد سهام را تحت تاثیر قرار داد و باعث کاهش ۰.۳ درصدی ارزش آن نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بورس تابناک، در جریان معاملات امروز شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ بازار سرمایه شروعی متعادل داشت و توانست در دقایق ابتدایی با رشد نسبی تقاضا در نماد‌های بزرگ و شاخص ساز همراه شود و سه هزار واحد رشد کرد، اما رفته رفته خریدارانِ بازار، مغلوب قدرت فروشندگان شدند و نقشه سراسر قرمزرنگ شد و روند شاخص تغییر کرد، در پایان شاخص بورس تهران با افت ۴۷۶۱ واحدی و ایستادن روی سطح یک میلیون و ۱۶۷ هزار و ۵۰۱ واحدی به کار خود خاتمه داد.
«شستا»، «فارس» و «شپنا» سه نماد تاثیرگذار در افت شاخص کل بودند. «فملی»، «وپاسار» و «دعبید» نیز سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.
همچنین سه نماد «فملی»، «شستا» و «وپاسار» هم پرتراکنش‌های بورس امروز بودند.
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، برخی از نماد‌های تشکیل دهنده سهام عدالت همچون شستا، فارس، وتجارت و … کاهش را تجربه کرد.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۵۲۳ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۳ درصد معادل ۲۸ هزار و ۴۵۱ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۵۸۱ هزار و ۳۱۳ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر شد؟
 

 ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر شد؟
 
 


ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۳۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۶۱۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۷۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۲.۷۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۴۱۷ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر شد؟
 

 ارزش دارایکم در یکماه گذشته:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر شد؟

 

منبع: نبض بورس

نظر شما