شناسهٔ خبر: 47103664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار کنگاور: میز ریاست را فدای جذب سرمایه گذار کنیم

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کنگاور تاکید کرد: برای جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال باید تمام تلاش خود را به کار گیریم اگر به قیمت از دست دادن میز ریاست باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فرزاد الماسی عصر شنبه در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری کنگاور که در سرسرای فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار برای افزایش سرمایه گذاری اولویت مدیران باشد، اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت های شهرستان کنگاور برای ایجاد اشتغال ضروری است و باید فرصت های سرمایه گذاری این شهرستان معرفی شوند.

او با اشاره به تحقق ۱۵۲ درصدی تعهد اشتغال شهرستان کنگاور در سال ۱۳۹۹، تصریح کرد: باوجود اینکه شورای اشتغال و سرمایه گذاری مهمترین اولویت بنده بود ولی به نتیجه دلخواه در سال گذشته نرسیدیم.

فرماندار کنگاور با اشاره به اینکه در سال جدید باید همه اعضای شورای اشتغال بصورت جدی وارد فاز جذب سرمایه گذار شوند، تاکید کرد: برخی از مدیران به جای تشویق، سرمایه گذاران را از سرمایه گذاری و اشتغال زایی ناامید می کنند.

الماسی با تاکید بر اینکه هرگونه کم کاری و سهل انگاری از سوی مدیران در حوزه اشتغال زایی قابل اغماض نیست، افزود: باید از فرصت کوتاه مدیریت به نحو احسن و در جهت حل مشکلات مردم استفاده کرد.

رئیس شورای اشتغال کنگاور در ادامه با بیان اینکه کرونا، آسیب های جدی به مشاغل مختلف وارد کرد، خاطرنشان ساخت: بهبود فضای کسب و کار و تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار در اولویت برنامه های سال ۱۴۰۰ فرمانداری کنگاور است.

شهرستان کنگاور در سال ۱۳۹۹ تعداد یک هزار  و ۸۲۸ نفر تعهد اشتغال داشته که توانسته بیش از تعهد مصوب، تعداد ۲ هزار و ۷۷۴ نفر با پرداخت تسهیلات اشتغال زایی ایجاد کند.

کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمامشاه قرار دارد.

نظر شما