شناسهٔ خبر: 47103484 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرمربی سپاهان: از نظر دیپلماسی زورمان به سرخابی‌های پایتخت نمی‌رسد

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی تیمش برابر تیم پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: هفته گذشته یکی از هواداران خود را از دست دادیم. بازی‌های سپاهان و پرسپولیس همیشه زیبا، جذاب و لذت بخش بوده، اما نباید انکار کرد این مسابقه حساس هم است. شاید خیلی از مربیان بخواهند این گونه بازی‌ها را معمولی نشان بدهند، اما نمی‌توان حساسیت این بازی را انکار کرد.

نویدکیا درباره اینکه چرا باشگاه سپاهان در قبال تعویق بازی با پرسپولیس سیاست سکوت را در پیش گرفت، گفت: من از سازمان لیگ یک مقدار دلخور هستم. البته فاصله  ۵ روزه بازی‌ها مهم نیست، اما باید برنامه داشته باشیم تا بتوانیم براساس شرایط تیم، برنامه ریزی کنیم. ناراحت هستم، چون چند روز قبل به ما  تعویق بازی با پرسپولیس را اعلام کردند و مسئولیت بازیکنان برعهده من است. اگر پرسپولیس می‌خواست به  قرنطینه  برود باید  به ما اطلاع می‌دادند تا  برنامه ریزی درستی می‌کردیم. البته باید واقعیت را قبول کنیم که  از لحاظ دیپلماسی و قدرت، زورمان به پرسپولیس و استقلال نمی‌رسد و مجبوریم سکوت کنیم تا برنامه ریزی مان بر هم نخورد.

برنده بازی فردا قهرمان را مشخص نمی کند 

او ادامه داد: اطمینان دارم برنده این بازی هیچ وقت تعیین کننده قهرمان نیست و تیمی هم که امتیاز از دست می‌دهد شانس این را دارد که دوباره برای قهرمانی به کورس بازگردد. همچنین  همیشه بازی تیم‌های یحیی گل‌محمدی را دوست داشتم و از زمانی که او مربیگری‌اش را آغاز کرده دید متفاوتی به فوتبال ایران آورده است.

 برای موفقیت در بازی با پرسپولیس باید با تمرکز بازی کنیم 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: گل‌محمدی در زمان حضورش در تیم‌های نفت تهران، ذوب‌آهن و پدیده سطح خیلی خوبی را  در فوتبال ایران ارائه کرد که همیشه این سبک را دوست داشتم و سعی داشتم همیشه بازی‌های تیم یحیی گل‌محمدی را ببینم. می‌دانم اکنون هم تیم خیلی خوبی دارد.  تیم پرسپولیس در همه نقاط خود قوی است و هر تیمی که بخواهد فردا امتیاز بگیرد باید تمرکز داشته باشد. اگر می‌خواهیم در  بازی فردا موفق باشیم باید با تمرکز بالا وارد زمین مسابقه شویم، در غیر این صورت  نمی‌توانیم امتیاز بگیریم. هواداران با وجود اینکه در ورزشگاه نیستند، اما امیدوارم از تماشای این بازی در خانه‌های خود لذت ببرند.  

او درباره غایبان تیم سپاهان در بازی فردا گفت: محمد نژاد مهدی را نداریم و خلعتبری مشکل دارد و او هم نیست. به علاوه شایان مصلح هم مریض است و تست کرونا امروز داد و فردا مشخص می‌شود این بازیکن کرونا دارد یا نه!

  نویدکیا درباره اینکه نتیجه این بازی در سرنوشت قهرمانی مهم است، گفت: ما می‌دانیم پرسپولیس تیم قوی است و بازیکنان باکیفیتی دارد، اما ما هم از لحاظ ساختار دفاعی خوب کار کردیم و برنامه ریزی لازم را برای همه خطوط  خودکرده‌ایم  و روز بازی تعیین کننده است. در تمرینات کار‌های لازم را انجام دادیم و بعد از بازی این موضوع مشخص می‌شود.  

او درباره اینکه سخنی با هواداران سپاهان ندارد، گفت:  من از آن‌ها ممنون هستم به خاطر اینکه  هفته‌های گذشته محبت کردند و به هتل آمدند و به ما انرژی دادند و سر وقت به ورزشگاه رسیدیم. از هواداران خواهش می‌کنم فردا نیز  این کار را انجام بدهند تا سوءتفاهمی همانند بازی قبلی با پرسپولیس به وجود نیاید. طرفداران  باید باهوش عمل کنند و به تیم خود انرژی بدهند و به  خاطر احساسات لطمه‌ای  به تیم خود وارد نکنند.  

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما