شناسهٔ خبر: 47103467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول کانون بانوان و خانواده رضوی استان اصفهان خبر داد:

برگزاری پویش بندگی برای نوگلان روزه اولی

مسئول کانون بانوان و خانواده رضوی استان اصفهان از برگزاری پویش بندگی برای روزه اولی ها خبرداد و گفت: این برنامه با هدف تشویق کودکان و نوجوانان به سمت معنویت انجام شد.

صاحب‌خبر -

«حوریه رجالی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان گفت: بعد از انتشار ویروس کرونا، شرایط جدیدی بر جامعه حاکم شد لذا ما هم تلاش کردیم تا تدابیر تازه ای را برای خدمت رسانی به اعضای خود در پیش بگیریم.

مسئول کانون بانوان و خانواده رضوی استان اصفهان با اشاره به برگزاری پویش بندگی برای نوگلان در ماه رمضان، ادامه داد: در سالهای گذشته این برنامه به صورت گسترده با حضور روزه اولی ها در سراسر استان برگزار می شد اما امسال با توجه به شرایط کرونایی، این برنامه را در خانه های این عزیزان برگزار کردیم و خادمیاران رضوی هدایایی را به نیابت از طرف خادمان امام رضا(ع) و به نیابت امام رضا(ع) اهدا می کردند.

رجالی اظهار داشت: پویش بندگی برای نوگلان روزه اولی با هدف ترویج و تشویق نوگلان به سمت معنویت انجام شد تا آنان برای زندگی رضوی آماده شوند.


وی خاطرنشان کرد: برخی از این هدایا نیز در طول ایام احیای شب قدر به صورت ویژه بسته بندی شده و بعد از به همه  مراجعین به غرفه اهداء گردید و از بین این افراد، به برگزیدگان، جوایز ارزنده تری اهدا شد.

پایان پیام/126

نظر شما