شناسهٔ خبر: 47103464 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد:

۲۵ فوتی و شناسایی ۴۳۷ مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی

جمالیان از ۲۵فوتی و شناسایی ۴۳۷ مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید «محمد جمالیان» با اشاره به اقدامات انجام شده و محدودیت های کرونایی در هفته های اخیر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: طبق آخرین رنگ بندی، شهرستان های استان مرکزی، شهرستان محلات به رنگ قرمز و مابقی شهرستان ها به رنگ نارنجی اعلام شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک افزود: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۴۳۷مورد جدید ابتلا در ۴۸ ساعت گذشته شناسایی شده اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۵۶ هزار و ۷۹۹ نفر رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه از تعداد ۴۳۷ مورد جدید در استان ۱۱۶ نفر از بیماران در بیمارستانهای استان بستری شده اند و  تحت مراقبت قرار دارند ادامه داد: این افراد خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: ۳۲۱ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

 

جمالیان در خصوص تعداد فوتی های ناشی از کرونا بیان کرد: متاسفانه در این مدت ۲۵ مورد  فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی اضافه کرد: بر این اساس تعداد فوتی ها به ۱ هزار و ۹۴۵ نفر رسیده است.

پایان پیام/177

نظر شما