شناسهٔ خبر: 47103462 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد:

فعالیت بیش از ۱۲۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی

سردار کریمی از فعالیت بیش از یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار « محسن کریمی» به مناسبت هفدهم اردیبهشت روز بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تشکیل بسیج سازندگی حاصل اندیشه والای مقام معظم رهبری برای هویت بخشیدن به جوانان و برنامه ریزی برای مشارکت آنها در عرصه های سازندگی و خدمت رسانی است، گفت: خوشبختانه امروز در کشور این طرح مورد استقبال جوانان قرار گرفته که وجود بیش از یک هزار ۲۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی نشان از این مسئله دارد.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: ایران اسلامی به برکت تفکر حضرت امام خمینی(ره) از نعمت بسیج برخوردار شده است و بسیج در طول این سال ها با روحیه نشاط و پویایی همواره در عرصه های مختلف درخشیده و منشأ خدمات بسیار گسترده بوده است.

 

وی حفظ دستاوردهای انقلاب و تحقق آرمان های و اهداف امام را یکی از مهمترین فعالیت های بسیج دانست و اضافه کرد: بسیج با استفاده از ظرفیت عظیم مردمی مأموریت های خود را با موفقیت به سرانجام رسانده و امروز بسیاری از پیشرفت های انقلاب اسلامی به واسطه تفکر و روحیه ارزشمند بسیج است.

 

این مقام مسئول بر تبیین بیش از پیش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: ایران اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند این تفکر و اندیشه است و همگان باید در این راستا تلاش کنند.

 

سردار کریمی با اشاره به فرمان تشکیل بسیج سازندگی توسط رهبر، اضافه کرد: مقام معظم رهبری با شناختی که از جوانان داشتند فرمان تشکیل بسیج سازندگی را صادر کردند تا بسیج در کنار سایر مأموریت ها در عرصه سازندگی نیز حضور پیدا کند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه امروز بسیج سازندگی به یکی از سرمایه های مهم کشور تبدیل شده است، خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی توانسته با اقدامات مختلف در حوزه خدمت رسانی به مردم، جایگاه مردمی خوبی کسب کند.

 

تلاش در راستای مبارزه با ویروس کرونا از فعالیت های بسیج در یک سال اخیر

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها حضور فعال دارد، ادامه داد: در طول بیش از یک سال که با شیوع ویروس کرونا مواجه بودیم بسیج با همه توان در عرصه برای مبارزه با این ویروس منحوس حضور پیدا کرد و اقدامات گسترده ای را نیز انجام داده است.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در استان مرکزی با اقدامات مختلف در عرصه های مختلف خدمات بسیار گسترده ای به مردم ارائه کرده، گفت: در طی یک سال گذشته بسیج سازندگی علاوه بر خدمت رسانی در عرصه های ماموریتی خود در راستای مبارزه و کاهش آسیب های همه جانبه بیماری کرونا خوش درخشیده است.

 

سردار کریمی همچنین از توزیع بیش از ۸۵۰ سری جهیزیه به زوج های جوان نیز خبر داد و بیان کرد: تهیه و توزیع بیش از یک میلیون پرس غذای گرم، توزیع ۲۲ هزار بسته لوازم التحریر، اعزام بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ معلم جهادگر به مناطق محروم برای ارائه خدمات آموزشی،تهیه و توزیع بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی، ساخت بیش از ۱۹۰ واحد مسکونی از جمله اقدامات مهم بسیج سازندگی با مشارکت مردم و خیرین است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی همچنین بازسازی بیش از ۱۷۰ واحد مسکونی، ارسال ۶ مرحله محموله کمک به مناطق سیستان و بلوچستان به ارزش ریالی بیش از ۶ میلیارد تومان را نیز از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در طی یک سال گذشته عنوان کرد.

پایان پیام/177

نظر شما