شناسهٔ خبر: 47103461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختصاص ۷۲۶میلیارد تومان برای رفع محرومیت‌ در لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: ۷۲۶ میلیارد تومان در قانون بودجه سال جاری و جداول پیوست آن برای رفع محرومیت‌ از مناطق کمتر برخوردار استان اختصاص یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان سید موسی خادمی عصر شنبه در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی از زحمات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان برای  رفع محرومیت مناطق کمتر برخوردار استان اظهار داشت: جلسه امروز به همین مناسبت و با هدف تنظیم ارتباطات بین دولت و بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی از چهره استان تشکیل شده است.
خادمی افزود: با توجه به اینکه در بودجه امسال اعتبارات خوبی برای محرومیت‌ زدایی استان در نظر گرفته شده است با برنامه ریزی دقیق، کارشناسانه و هدف گذاری معین و همچنین همکاری همه دستگاه های اجرایی و بسیج سازندگی شاهد کاهش محرومیت ها در سطح استان خواهیم بود.
استاندار لرستان تصریح کرد: بسیج سازندگی بر اساس آنچه که در قانون و آیین نامه اجرایی قانون اصلاح اختیارات سازمان مذکور آمده با تمام امکانات به کمک دستگاه های اجرایی جهت رفع محرومیت های موجود در سطح استان آمده و دستگاه ها ی اداری استان نیز بایستی از این فرصت نهایت استفاده لازم را برده و زمینه همکاری آن ها را فراهم تا مواردی که بر اساس قانون مشخص گردیده محقق شود.

نظر شما