شناسهٔ خبر: 47103423 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دقایقی قبل؛

ترکیب متفاوت تیم های صنعت نفت آبادان و آلومنیوم اراک اعلام شد

سرمربیان تیم های صنعت نفت و آلومینیوم ترکیب بازیکنان اصلی خود را از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر بیستم اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور، امشب 18 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 21:30 دقیقه در ورزشگاه تختی میزبان تیم آلومینیوم اراک است.

در همین راستا دقایقی قبل سرمربیان دو تیم ترکیب اصلی خودر را برای این رویارویی اعلام کردند.

بر همین اساس حامد فلاح زاده، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، محمود مطلق زاده، طالب ریکانی، احمد شریعت زاده، محمد حسین زواری، امیر حسین فرهادی، مهدی حنفی اوجبلاغ، عبدالله ناصری، محمدرضا غبیشاوی یازده بازیکن ارنج شده سید سیروس پور موسوی در رقابت با اراکی ها هستند.

همچنین علیرضا منصوریان برای رویا رویی با نفتی ها، حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرمحمد هوشمند، محمد ایران‌پوریان، میثم مجیدی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، امید سینگ، معین عباسیان، مرتضی آقاخان و حامد پاکدل را به میدان خواهد فرستاد.

مهدی سید علی با کمک های محمد رضا ابوالفضلی، محمد راهی و یعقوب آشوری قضاوت این دیدار و بهرام مهرپیما نیز نظارت بر این مسابقه را بر عهده دارند.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان با 25 امتیاز و یک دیدار عقب افتاد در جایگاه دهم و آلومینیوم اراک با 29 امتیاز در جایگاه پنجم لیگ برتر قرار دارند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما