شناسهٔ خبر: 47103400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

به دعوت معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه؛

جلسه معارفه منتخبین شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ظهر امروز در جلسه معارفه اعضای جدید شورای صنفی دانشجویان که به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شد، گفت: اعضای شورای صنفی، نخبه های دانشجویی و به نوعی عصاره تفکرمطالبه گری دانشجویی در دانشگاه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا جیرفت، جلسه معارفه اعضای جدید شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ظهر امروز به صورت مجازی و حضوری، با حضور معاون فرهنگی دانشجویی ، مدیر دانشجویی و اعضای شورای صنفی برگزار شد.

حمید سالاری معاون فرهنگی دانشجویی در ابتدای این جلسه ضمن تبریک به دانشجویان منتخب گفت: شما نخبه های دانشجویی و به نوعی عصاره تفکر دانشجویی در دانشگاه هستید و آنچه مسلم است، نوع نگاه دانشجویان در مجموعه شورای صنفی و ایجاد یک رابطه خوب بین مسئولان دانشگاه و دانشجویان می تواند در پیشبرد اهداف دانشگاه در زمینه های مختلف تأثیرگذار باشد.

ایشان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برگزاری اولین انتخابات الکترونیک شورای صنفی در دانشگاه گفت: خوشحالم که بعد از مدت یکسال که به دلیل شیوع بیماری کرونا موفق شدیم انتخابات الکترونیک شورای صنفی را به بهترین نحو برگزار کنیم و این انتخابات قابل قبولی از نظر تعداد کاندیداها و همچنین مشارکت حداکثری دانشجویان در این دوره بود.

وی تصریح کرد: بنده به نیابت از رئیس محترم دانشگاه ، کمیته نظارت و کمیته اجرایی انتخابات ، انتخاب شما را به عنوان اعضای جدید شورای صنفی تبریک عرض میکنم و همچنین لازم است از اعضای شورای صنفی پیشین که در یک سال گذشته فعالیت بسیار خوبی داشتند و در حوزه های مختلف به نوعی کمک فکری خوبی برای ما بودند تشکر کنم .

وی خاطر نشان کرد: بدون شک عملکرد صحیح و ادبیات مناسب و در خور شأن نمایندگان صنفی دانشجویی موجب ارتقا فعالتهای دانشگاه در حوزه های مختلف و البته فراهم شدن اجابت خواسته های دانشجویی در ابعاد مختلف خواهد شد.

وی در پایان به اعضای منختب شورای صنفی توصیه کرد: از جایگاهی که کسب نمودین به بیان دیدگاههای سایر دانشجویان در حوزه های مختلف بپردازید و ارتباط دو طرفه با مسولان دانشگاه را ادامه دهید و اطلاعات مربوط به حوزه دانشجویی را در جهت رفع مسائل و مشکلات به ما اطلاع رسانی نمایید.

در ادامه این جلسه اعضای جدید شورای صنفی ضمن معرفی خود به ارائه دیدگاهها ،نظرات و پیشنهادات و برنامه های خود پرداختند.

در پایان مژده شریفی مدیر دانشجویی ضمن تبریک به اعضای شورای صنفی خلاصه ای از شرح وظایف مصوب اعضای شورای صنفی دانشجویان را ارائه کرد و گفت: اعضای شورای صنفی علاوه بر شناسایی مشکلات صنفی و رفاهی دانشجویان برای رفع آنها راهکار ارائه کرده و برای رفع آننیز با ما همکاری نمایید.

کد خبرنگار:۲۶۰۶۰۱

نظر شما