شناسهٔ خبر: 47103302 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

ورزشکاران ما در رویدا‌های بین‌المللی بیشتری شرکت کنند

مستقیم: حضور دوومیدانی کاران را بعد از دوسال در مسابقات بین‌المللی باید به فال نیک گرفت/ برخی از نتایج بسیار قابل توجه بود

مربی تیم منتخب دوومیدانی در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه گفت: با توجه به اینکه مسابقات ترکیه در سطح دریا برگزار شد اما عملکرد ورزشکاران کشورمان بسیار خوب و قابل توجه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛اورنگ مستقیم مربی تیم منتخب دوومیدانی در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه در خصوص عملکرد ورزشکاران ایران در این مسابقات اظهار داشت: در ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که، با توجه به اینکه آخرین رقابت برون مرزی که ورزشکاران ما در آن شرکت کرده بودند در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۹ بود و نزدیک به ۲سال بود که در هیچ مسابقه رسمی بین‌المللی شرکت نکرده بودیم، می‌بایست فارغ از هر نتیجه ای که به دست آمد این موضوع را به فال نیک بگیریم، زیرا در این مدت با توجه به اداره شدن فدراسیون با سرپرست و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا هیچ اعزامی برای دوومیدانی کشورمان انجام نشده بود.

وی پیرامون نتایج بدست آمده در این مسابقات گفت: با توجه به اینکه محل برگزاری این رقابت‌ها در ارتفاع سطح دریا بود نمی‌توانستیم انتظار زیادی از ورزشکاران پرشی و پرتابی داشته باشیم ولی با همین شرایط هم آنها عملکرد بسیار خوبی داشتند.
 مستقیم ادامه‌داد: هر دو ورزشکار پرتابی ما در ماده پرتاب وزنه موفق شدند عملکرد خودشان را نسبت به مسابقات جام امام رضا(ع) ارتقاء دهند و عملکرد رضا مقدم در پرتاب چکش هم از دیدگاه من با توجه به شرایطی که در گذشته داشت قابل قبول بود. همچنین کیوان قنبرزاده هم در طول دو سال گذشته نتوانسته بود چنین حدنصابی را به ثبت برساند.
او ادامه داد: در مواد استقامتی خوشبختانه ورزشکاران ما از امتیاز مسابقه دادن در سطح دریا به خوبی استفاده کردند و امیریان، پژمان یارولی و همایون همتی توانستند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند و نتایج قابل تجهی را کسب کردند. سجاد هاشمی نیز نتیجه جالب توجهی را در ۴۰۰متر بدست آورد که این خود نوید بخش روزهای خوبی برای آینده این ماده است.
رییس هیات دوومیدانی استان مازندران تصریح کرد: در بخش بانوان نیز عملکرد ریحانه مبینی در ماده پرش طول بسیار قابل توجه و حتی قابل ستایش بود.
عضو کادر فنی تیم کشورمان خاطر نشان کرد: حتما باید ورزشکاران ما در رویدا‌های بین‌المللی بیشتری شرکت کنند تا بتوانند تجربه و آمادگی بیشتری را برای کسب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک بدست آورند.
اورنگ مستقیم در پایان گفت: ورزشکاران برای کسب سهمیه و آمادگی بیشتر حداقل باید در ۱۰ مسابقه شرکت کنند و با یکی دو مسابقه اصلا نمی‌شود ورزشکاران را ارزیابی و تحلیل کرد. همینطور با این تعداد رقابت فدراسیون و کادر فنی قابل ارزیابی نخواهند بود و باید بعد از شرکت در مسابقات بیشتر ارزیابی نهایی خودمان را از شرایط داشته باشیم.
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما