شناسهٔ خبر: 47103153 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

واکنش گلر آلمانی به تمارض هم‌تیمی سابق

فریاد خشمناک ترشتگن بر سر سوارز!(عکس)

در نیمه اول بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید یک تنش کوچک بین مارک آندره تر اشتگن و لوئیس سوارز شکل گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز در دیداری حساس و سرنوشت ساز میزبان اتلتیکو مادرید بود که نهایتاً این مسابقه بسیار مهم با تساوی بدون گل خاتمه یافت؛ این نتیجه در حالی رقم خورد که دو تیم چند موقعیت روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما مارک آندره تر اشتگن و یان اوبلاک نمایش درخشانی از خود ارائه داده و موفق به ثبت کلین شیت شدند.

 

جدای از حساسیت های جدولی دیدار امروز بارسلونا و اتلتیکو مادرید از نظر بازگشت لوئیس سوارز به نوکمپ و تقابل او با هم تیمی های سابقش از جذابیت ویژه ای برخوردار است؛ همانطور که او پیش از آغاز بازی با دوست صمیمی خود یعنی لیونل مسی خوش و بش بسیار گرمی داشت.

 

اما یک اتفاق جالب و در نوع خود غیر منتظره در نیمه اول دیدار امروز رخ داد؛ جایی که درون محوطه جریمه بارسلونا مارک آندره تراشتگن با مشت توپ را به کرنر فرستاد اما لوئیس سوارز که قصد داشت با ضربه سر دروازه بارسا را باز کند، مقابل چشم دروازه‌بان آلمانی به زمین افتاد تا شاید داور را مجاب به اعلام پنالتی کند.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که به نظر نمی رسید برخوردی بین این دو شکل گرفته باشد و همین موضوع باعث عصبانیت تراشتگن و رخ دادن یک تنش کوچک بین او و سوارز شد. در واقع دروازه‌بان بارسا اعتقاد داشت سوارز بی جهت روی زمین افتاده و به نوعی تمارض کرده است.

 

بعد از این اتفاق مارکا مدعی شده که مکالمه خشنی بین این دو هم تیمی سابق شکل نگرفته و تنها مارک آندره تراشتگن به سوارز تاکید کرده که هیچ گونه خطایی رخ نداده است. با این حال عصبانیت گلر آلمانی بارسا به سوژه شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

 

 

لحظه شیرجه.بعد از دفع توپ هوشمندانه توسط تراشتگن سوارز اینچنین خود را  زمین انداخت

 

 

 

اعتراض تند تراشتگن به سوارز؛ دروازه‌بان آلمانی اعتقاد داشت که هم تیمی سابقش دست به تمارض زده است

 

 

 

نظر شما