شناسهٔ خبر: 47103128 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار: ساعت کاری اداره‌های هرمزگان از۱۹ اردیبهشت تغییر می‌کند

بندرعباس- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: طبق مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در راستای مدیریت مصرف برق، ساعت کاری اداره‌های استان از فردا یکشنبه ۱۹ اردیبهشت تغییر می‌کند.

صاحب‌خبر -

نازنین شیبانی تذرجی عصر شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: ساعت کار اداره‌ها در استان هرمزگان از شنبه تا چهارشنبه از هفت صبح تا ۱۳ ظهر تصویب و ابلاغ شده و روزهای پنجشنبه نیز تعطیل است.
وی بیان داشت: این مصوبه به تمامی اداره‌ها، دستگاه ها، بانک‌ها، بیمه‌ها و فرمانداری های استان هرمزگان ابلاغ شده است و مدیران باید ضمن رعایت ساعت کاری اعلام شده، دستور دهند پس از ساعت ۱۳ تمامی لوازم برقی  از مدار خارج و حداقل مصرف را داشته باشند.
  دبیر شورای اداری استان هرمزگان اظهارداشت:  مدیران  به منظور کاهش مصرف و گذر از پیک بار مصرف برق در فصل گرما ترتیبی اتخاذ کنند تا با رعایت سایر مفاد مصوبه ابلاغی تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی بعد از ساعت کاری از مدار خارج و بر حسن اجرای برنامه دقت و نظارت لازم صورت گیرد.
شیبانی تذرجی تصریح کرد: در ضمن اداره‌ها، دستگاه ها، بیمه‌ها و بانک‌ها باید به صورت هفتگی مقدار برق مصرفی خود را گزارش دهند.

نظر شما