شناسهٔ خبر: 47103045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزیر راه و شهرسازی: راهداری موظف به رسیدگی و مرمت مسمتر راه‌ها شد

گروه استان‌ها - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه پیش از این وظیفه راهداری در حوزه تصدی‌گری دیده شده بود گفت: از این پس راهداری موظف به رسیدگی و مرمت مستمر راه‌ها شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد اسلامی دقایقی قبل در آیین افتتاح طرح‌های راهداری در شهرستان مهریز با بیان اینکه نگهداری و مرمت راه‌ها یک امر بسیار مهم است اظهار داشت: متاسفانه با نگاهی که در قانون دیده شده، شغل و وظیفه راهداری را تصدی‌گری دیدند و نگاه به موضوع که یک نگاه تصدی‌گری هست سبب شده در سنوات گذشته رسیدگی به راه‌ها آسیب ببیند.

وی خاطرنشان کرد: این را از بدو ورود در وزارت راه و شهرسازی اصلاح کردیم و با رایزنی‌های صورت گرفته به دنبال رفع موانع قانونی آن هستیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این نهضت در کشور برپا شده که نگهداری از راه‌ها پیوسته به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود و راهداری هم باید به صورت زنده و در حرکت مدام در حال بهسازی و مرمت راه‌ها باشند.

اسلامی با تاکید بر اینکه راهداران دقیقا باید مثل باغبان که همیشه در حال رسیدگی به باغ است، به مرمت و رسیدگی به راه‌ها مشغول باشند گفت: در کنار این موضوع باید به راهداران هم رسیدگی لازم انجام شود.

وی افزود: این موضوع را توسط شهرداری در حال پیگیری هستیم و امسال به عنوان سال آغازین این کار با چنین حجمی روبرو بوده و از این به بعد به صورت مستمر ادامه پیدا می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: امروز یک کار زیبا و ماندگار را در استان یزد شاهد بودیم و دیدیم بافت تاریخی که با ناامیدی رها و متروکه شده بود احیا کردند و از قدم زدن در این مسیر لذت بردم.

انتهای پیام/781/ ز

نظر شما