شناسهٔ خبر: 47102943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی خبر داد؛

اجرای ۱۰۰ برنامه در خراسان شمالی توسط سفیران مشارکت در انتخابات

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به نتیجه بخش بودن اجرای طرح سفیران مشارکت در انتخابات گذشته استان، گفت: سفیران مشارکت در انتخابات سال جاری ۱۰۰ برنامه در شهرستان‌ها برگزار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی عصر شنبه در نشست هماهنگی سفیران مشارکت انتخابات خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دو عنصر مردم و اعتقاد به خداوند حیات لازم را به کشور بخشیده است و دشمنان این موضوع را به خوبی فهمیده اند.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: داشتن این دو مورد باعث شده دشمن جرأت و جسارت حمله به کشور ایران را نداشته باشد.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی افزود: تحریم‌ها نشان داد دشمن همچنان مردم را نشناخته است زیرا هدف آنها از تحریم جدایی مردم از نظام بود در حالی که علیرغم وجود گرانی‌ها و مشکلات شدید اقتصادی، صبر و مقاومت مردم باعث شکست دشمن شد.

شجاعی تصریح کرد: ادامه این افتخارآفرینی نیازمند مشارکت بالای مردم در انتخابات سال جاری است زیرا اقتدار و قدرت کشور از طریق مردم به دست می‌آید.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی در جهان گفت: اگر کشور ما قدرتی نداشت دشمن حاضر به مذاکره نمی‌شود و اینکه پس از ۴۰ سال خواهان مذاکره با ایران هستند یعنی به قدرت کشور اذعان دارند.

وی افزود: در انتخابات گذشته، مشارکت در خراسان شمالی بیش از میانگین کشور بود و این نتیجه اجرای طرح سفیران مشارکت در انتخابات بود و اکنون با رفع نقاط ضعف این طرح باید دوباره اجرا شود.

شجاعی با اشاره به انسجام دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات گفت: باید فرای نگاه‌های سیاسی به دنبال افزایش مشارکت باشیم و حق نداریم در رقابت‌های انتخاباتی اصل نظام را زیر سوال ببریم.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: تبلیغ شرکت در انتخابات باید از همین امروز توسط اعضای سفیران مشارکت آغاز شود زیرا دشمن مدت‌هاست فعالیت خود را شروع کرده است.

وی در انتها گفت: سفیران مشارکت انتخابات استان با بیش از ۱۰۰ برنامه در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف فعالیت خواهند داشت.

نظر شما