شناسهٔ خبر: 47102872 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نویدکیا:

بازی با پرسپولیس تعیین کننده قهرمانی نیست/ از لحاظ دیپلماسی زورمان به سرخابی ها نمی رسد!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: حساسیت این بازی را انکار نمی‌کنم، شاید خیلی از مربیان چنین بازی‌هایی را معمولی نشان دهند ولی به نظر من یک بازی با پرسپولیس حساس داریم، اما مطمئن هستم این بازی تعیین کننده قهرمانی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نوید کیا در نشست خبری قبل از بازی سپاهان با پرسپولیس اظهار کرد: به محسن مسلمان به خاطر فوت پدرش تسلیت می گویم، متأسفانه هفته گذشته یکی از هوادارن را سپاهان را از دست دادیم که به خانواده این عزیز تسلیت می گویم.

وی افزود: همیشه بازی‌های سپاهان و پرسپولیس زیبا، جذاب و برای هواداران لذت بخش است. حساسیت این بازی را انکار نمی‌کنم، شاید خیلی از مربیان چنین بازی‌هایی را معمولی نشان دهند ولی به نظر من یک بازی با پرسپولیس حساس داریم، اما مطمئن هستم این بازی تعیین کننده قهرمانی نیست.

وی ادامه داد: همیشه بازی‌های تیم‌هایی که گل محمدی هدایت آن را برعهده داشته را دوست داشتم، دید متفاوتی از زمانی که مربیگری کرده به فوتبال ایران آورده، سبک خوبی ارائه می‌دهند و گل محمدی در هر تیمی سرمربی بود، سعی کردم بازی‌های آن را ببینم. می دانم در حال حاضر پرسپولیس تیم خوبی است و هرکسی می‌خواهد از آن‌ها امتیاز بگیرد.

نویدکیا ادامه داد: اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید با تمرکزبالا وارد مسابقه شویم تا امتیاز بگیریم در غیر این صورت نتیجه نمی‌گیریم. امیدوارم بازی ارائه دهیم تا هواداران در خانه لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه نژاد مهدی محروم است، تصریح کرد: درخواست کردیم اگر اخراج نژاد مهدی اشتباه بوده این شانس را به او بدهند تا فردا بازی کند اما در خواست ما پذیرفته نشد. خلعتبری مشکلاتی دارد که احتمالاً به بازی نمی‌رسد، شایان مصلح هم تست داده که جواب آن شب یا فردا می‌آید و با تیم تمرین نکرده است.

نویدکیا در خصوص تعویق بازی، خاطر نشان کرد: هیچوقت فاصله بین بازی‌ها از دو روز تا دو هفته برایم اهمیتی نداشته و برای من مهم داشتن برنامه است تا با کمک همکارانم تیم را در بهترین شرایط به مسابقه بیاوریم، اما از سازمان لیگ کمی دلخوری دارم به خاطر اینکه چند روز قبل از بازی این موضوع به ما اعلام شد در صورتی که می‌توانستند بعد از آخرین بازی پرسپولیس در آسیا که تصمیم آن را گرفته بودند به ما هم می‌گفتند.

وی اضافه کرد: باید این واقعیت را بپذیریم که از لحاظ دیپلماسی قدرت و زورمان به پرسپولیس و استقلال نمی‌رسد به خاطر همین ترجیح می‌دهیم سکوت کنیم و بیشتر تمرکز خود را روی بازی بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه می‌دانیم پرسپولیس تیم با کیفیتی است، گفت: این تیم در نیم فصل بازیکنان خوبی گرفته، اما تیم ما در هفته‌های گذشته نشان داده از لحاظ ساختار دفاعی بهتر شده است. برای همه خطوط برنامه ریزی کردیم و تمرین داشتیم که نتیجه آن فردا در زمین بازی مشخص می‌شود و قبل از آن صحبت کردن فایده‌ای ندارد.

نویدکیا اظهار کرد: از هواداران به خاطر اینکه به هتل آمدند و به کل تیم انرژی دادند و گذاشتند به موقع به ورزشگاه برسیم ممنونم، برای فردا هم همین کار را انجام دهند و از آن‌ها می‌خواهم باهوش عمل کنند و به فکر رفتن کنار هتل پرسپولیس نباشند تا شاهد اتفاقات گذشته بازی‌های این دوتیم نباشیم.

نظر شما