شناسهٔ خبر: 47102862 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دبیرکل حزب ائتلاف وحدت ملی البرز:

افراد متعهد و متخصص را باید برای شوراها انتخاب کرد

کرج - ایرنا - دبیرکل حزب ائتلاف وحدت ملی استان البرز با اشاره به کاستی های ادوار گذشته برخی شوراهای اسلامی شهر گفت : انتخاب افراد متعهد، متخصص و پرتلاش می تواند پویایی و تحرک را در این بخش بیشتر کند.

صاحب‌خبر -

 حسین علیمردانی  عصر شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: حزب ائتلاف وحدت ملی استان البرز بر همین اساس یک فراخوان برای نام نویسی از نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر داده تا 

فهرستی واحد از افراد توانمند ، متخصص  و متعهد به ارزش های انقلاب و آرمان های والای امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب ، تهیه نماید.

وی ادامه داد: نامزدهای مورد تائید این حزب مطابق با شاخص های تعریف شده در فهرست قرار می گیرند و به مردم معرفی خواهند شد.

دبیر کل حزب ائتلاف وحدت ملی استان البرز گفت : افرادی  را برای شوراهای اسلامی شهر معرفی می کنیم که دارای سابقه درخشان ، تخصص و تعهد بوده و فقط مدرک تخصصی ملاک نیست بلکه باید معیارهای دیگر مانند داشتن روحیه انقلابی و شایستگی در آنها وجود داشته باشد.

علیمردانی بیان داشت : در این خصوص نشست های  کارشناسی هر هفته برگزار می کنیم و از افراد صاحبنظر برای انتخاب فهرست مناسب دعوت به عمل می آوریم .

وی با بیان اینکه شهرداری ها از محل درآمد عمومی  طرح ها و برنامه های خود را پیش می برند، گفت: این تشکل های عمومی باید به مطالبات شهروندان به بهترین شکل پاسخ دهند و نیازهای شهرها را برطرف نمایند.

دبیر کل حزب ائتلاف وحدت ملی استان البرز بیان داشت : در سال های گذشته شاهد مشکلات عدیده ای از سوی  برخی اعضای شورای شهر بودیم که اولین موضوع برنامه و بودجه منابع و مصارف است که می بایست  مورد توجه قرار گیرد.

وی  در بخش دیگری از سخنانش در تشریح فعالیت های احزاب در البرز بیان داشت:  جریان های سیاسی و اجتماعی جدیدی طی سال های گذشته در کشور و استان البرز فعال شده اند که یکی از آنها جبهه پیشرفت و وفاق است که  طی ۲ سال اخیر با این جریان تعامل داریم .

علیمردانی با بیان اینکه جریان ائتلاف وحدت ملی همسو با دیدگاه های رهبری معظم انقلاب و آرمان های والای نظام اسلامی شکل گرفته است ، گفت : تا پیش از شکل گیری این حزب  ما در حزب هم اندیشان نیز فعالیت داشتیم که اکنون حزب هم اندیشان همسو با جریان ائتلاف وحدت ملی فعالیت می کند.

دبیرکل حزب  ائتلاف وحدت  ملی استان البرز اظهار داشت : در مجموعه حزب هم اندیشان طی سال های گذشته سعی کردیم عامل وحدت بین جریان های همسو  در استان شویم ؛ائتلاف وحدت ملی جریانی است که خود را مدعی انقلابی گری و پایبند به ولایت فقیه می داند و معیارهایی که رهبری معظم انقلاب به عنوان انقلابی گری معرفی نمودنددر اولویت قرار داده است.

وی با بیان اینکه چند ماهی است که مسوولیت این حزب را در استان البرز عهده دار شده است، گفت : مهمترین شروط پایبندی ائتلاف وحدت ملی به مرامنامه بوده که قید شده است.

دبیر کل حزب ائتلاف وحدت ملی استان البرز ادامه داد: از مهمترین اهداف این حزب ایجاد وحدت بین نیروهای انقلاب و جریان های همسو با انقلاب بوده که  در این زمینه باید وحدت و همدلی را بیشتر کنیم.

حسین قضاتلو قائم مقام  حزب ائتلاف وحدت ملی البرز در این نشست گفت: امروز مراکز بزرگ دانشگاهی و تحقیقاتی در کرج فعالیت می کنند اما کمترین بهره ای نصیب  کلانشهر کرج  می شود.

وی ادامه داد: این مراکز خدمات لازم را از شهرداری کرج می گیرند اما انتظار می رود در مقابل نیز خدمات کافی به کرج و استان البرز ارائه دهند.

وی از موسسه تحقیقات واکسن  و سرم سازی رازی ، دانشگاه خوارزمی  و دانشگاه هنر تهران به عنوان برخی مراکز نام برد که عواید آنها برای تهران بوده و خدمات لازم را از کرج می گیرند.

قضاتلو گفت : در خصوص معضلات اجتماعی و شهر شناسی با کاندیداها صحبت شده است  و ما برای هر  کدام شهر های استان  افرادی را در فهرست قرار می دهیم که بتوانند به نحو مطلوب خدمات ارائه کنند.

قائم مقام حزب ائتلاف وحدت ملی البرز بیان داشت : ما بیش از یک سوم نامزدهای شوراهای شهری استان را در فهرست خود قرار خواهیم داد و اکنون ۶۰ گروه  وابسته به این حزب در حال شناسایی افراد متعهد و متخصص از بین کاندیداهاهستند.

وی افزود: نگاه ها در انتخابات باید به سمت احزاب و مرامنامه ها معطوف شود تا بتوان افراد متخصص و متعهد را راهی پارلمان های محلی کرد.

مصطفی  شیرینی سخنگوی ائتلاف وحدت ملی البرز  گفت: هدف این است که برای شور انتخاباتی با تمام گروه ها به یک نتیجه  منطقی برسیم .

وی اظهار داشت : اگر بتوانیم با سایر جریان ها در کرج و استان البرز به فهرست واحد  برسیم  این کار را انجام خواهیم داد و اگر نرسیم بر اساس اصولی که خودمان داریم در استان و کرج از نامزدهای قید شده در فهرست حزب دفاع خواهیم کرد.

نظر شما