شناسهٔ خبر: 47102859 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

حریفی سرسخت برای تیم‌های ایرانی هستیم

فارس

حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان گفت: نشان دادیم پیکان تیم خیلی خوب، قابل احترام و بسیار سختکوش و سرسخت برای تمام حریفان ایرانی است.

صاحب‌خبر -

حسین پاشایی در مورد دیدار پیکان مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: تراکتور تیم پرقدرت و قابل احترامی است. نتایجی هم که در آسیا گرفتند تایید کننده حرف من است. صعود مقتدرانه را به مسوولین باشگاه تراکتور و مردم آذربایجان‌شرقی به خصوص مردم شهر تبریز تبریک می‌گویم.

وی افزود: می دانیم فردا بازی بسیار سختی را داریم. در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم. تمرینات خوبی ر‌ا پشت سر گذاشتیم. تیم ما نشان داده جوان و منسجم است. امیدواریم بتوانیم با کارهای تاکتیکی که فردا انجام می‌دهیم یک بازی خیلی خوب همراه با نتیجه قابل قبول داشته باشیم و خودمان را به رتبه‌های بالای جدول برسانیم.

پاشایی در مورد اینکه برخی معتقدند لیگ برتر ایران سخت‌تر از لیگ قهرمانان آسیا است، گفت: بالاخره در هر جامی بازی کردن سختی‌های خودش را دارد. نمی‌شود گفت آسیا بازی‌های راحت‌تری نسبت به لیگ ما دارد. تیم‌هایی که در آسیا شرکت می‌کنند به خصوص تیم‌های عربی از هر لحاظ تدارک دیده‌اند. بازیکنان بین‌المللی و با کیفیتی دارند. تیم‌های ایرانی بازی‌های خیلی خوب و درخشانی را به نمایش گذاشتند. خدا را شکر سه نماینده ما به دور بعد صعود کردند. امیدوارم در ادامه راه موفق‌تر از بازی‌های گروهی باشند. لیگ برتر ما هم نشان داده یک لیگ پویا و منسجم است. امیدوارم بتوانیم نمایش قابل قبولی را مقابل تراکتور که یکی از تیم‌های خوب لیگ قهرمانان آسیا بود ارائه کنیم و نتیجه خوبی هم بگیریم.

وی در مورد اینکه پیکان سه هفته در لیگ برتر بردی نداشته، عنوان کرد: با استقلالی بازی کردیم که یکی از قدرت‌های مسلم ما است. با گل گهری ‌بازی کردیم که امسال یکی از بهترین تیم‌های لیگ ما است و با آلومینیوم اراکی بازی کردیم که جزو تیم‌های بالای جدول است و در زمین آن‌ها بازی کردیم. این نشان نمی‌دهد که تیم ما ضعف دارد. 

پاشایی تصریح کرد: نفرات جوانی داریم که در کنار آن ها بازیکنان با تجربه‌ای هم داریم. فکر می‌کنم نمایش قابل قبولی داشتیم. ابتدای فصل خیلی از دوستان به ما می گفتند هدایت پیکان را قبول نکنید اما نشان دادیم پیکان تیم خیلی خوب، قابل احترام و بسیار سختکوش و سرسخت برای تمام حریفان ایرانی است. نمی‌شود گفت بد نتیجه گرفتیم. می دانیم چگونه پیش می‌رویم. در بطن کار هستیم. شاید در نتایج راضی نباشیم اما از عملکرد تیم رضایت کامل داریم.

مربی پیکان در مورد نبود اشکان دژاگه ومسعود شجاعی در تراکتور، اظهار داشت: این دو بازیکن ستاره‌های فوتبال ایران هستند اما فوتبال ایران نشان داده ستاره‌ها کار را در نمی‌‌آورند. تعدادی جوان جویای نام در کنار بازیکنان بسیار با کیفیت تراکتور هستند. این نشان می‌دهد که تراکتور متکی به دو نفر نیست. البته آن ها انسان های قابل احترامی هستند اما نفراتی که جایگزین آن‌‌ها می‌شوند هم انگیزه بالاتری دارند و هم اینکه کار را برای ما سخت‌تر می‌کنند.

وی در خصوص محرومان و مصدومان پیکان در بازی فردا گفت: متاسفانه فرزاد حاتمی، محمد ستاری و محمد ابراهیمی را به علت مصدومیت نداریم و محرومی هم نداریم.

 

نظر شما