شناسهٔ خبر: 47102768 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت اصفهان تشکیل نشد

اصفهان- ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اصفهان گفت: مجمع عمومی عادی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت این استان به دلیل حد نصاب نرسیدن سهامداران در جلسه تشکیل نشد.

صاحب‌خبر -

 علی صبوحی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جلسه مجمع عمومی عادی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت اصفهان امروز ساعت ۱۳ به صورت مجازی برگزار شد اما با گذشت یک سال از زمان مقرر تعداد افراد به حد نصاب نرسید و این جلسه تشکیل نشد.
وی بیان کرد: ساعت ۱۴ با نظر اعضا هیات رییسه جلسه برگزاری مجمع به روز دیگری موکول شد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اصفهان با بیان اینکه زمان جلسه آینده مجمع عمومی به اطلاع سهامداران می رسد، تصریح کرد: جلسه مجمع در نوبت دوم با حضور هر تعداد از سهام شرکت قانونی بوده و برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: یک‌ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۹۲۸ نفر روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کردند که رای آنان در انتخاب هیات مدیره شرکت سرمایه گذار سهام عدالت مهم است.
به گفته وی بزرگ‌ترین انتخابات اقتصادی استان اصفهان بر اساس مصوبه شورای عالی بورس، روز شنبه هیجده اردیبهشت با حداقل ۵۰ درصد واجدین شرایط پیش بینی شده بود.
به گزارش ایرنا، هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی با رای سهامداران انتخاب می شوند و افراد دارای سهام‌عدالت که مدیریت غیرمستقیم را انتخاب کردند، در این انتخابات شرکت می کنند.

نظر شما