شناسهٔ خبر: 47102594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهرداری رفسنجان به سامانه هوشمند ۱۳۷ مجهز شد

کرمان - ایرنا - شهردار رفسنجان از مجهز شدن این شهرداری به سامانه هوشمند ۱۳۷ با هدف پیگیری مطالبات و پاسخگویی به شهروندان خبر داد و گفت: سامانه ۱۳۷ آماده پاسخگویی به شهروندان برای کاهش مراجعات به شهرداری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمد مختاری روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: با توجه به گستردگی فعالیت‌های شهرداری سامانه هوشمند ارتباطی ۱۳۷ در رفسنجان راه اندازی شد تا به مشکلات شهروندان رسیدگی شود.
وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند با نصب این برنامه از طریق لینک (https://cafebazaar.ir/app/com.satiaisp.rafsanjan) بر روی گوشی‌های هوشمند خود هر گونه اختلال در خدمات شهری را گزارش دهند.
مختاری افزود: بر روی این‌ درگاه الکترونیکی بیش از ۱۰۰ عنوان خدماتی از جمله بخش آسفالت، سد معبر، لکه گیری، آبگرفتگی، آتش نشانی، فضای سبز، ساخت و ساز غیرمجاز و غیره تقسیم بندی شده و قابل افزایش است.
وی تصریح کرد: پیام‌ های مردمی به صورت خودکار به واحد مربوطه ارسال و پیگیری شود.
شهردار رفسنجان عنوان کرد: ثبت تصاویر به همراه مشخصات جغرافیایی، قابلیت نمایش وضعیت پیگیری شکایات و درخواست‌ها از جمله قابلیت‌های این سامانه هوشمند است.
وی با تاکید بر مشارکت مردمی در مجموعه مدیریت شهری، افزود: زمانی که درخواست ‌ها و مطالبات مردم هوشمند شود برنامه ریزی شهری و اجرای پروژه‌ها نیز برمبنای مطالبات شهروندان با سرعت بیشتری اجرایی خواهد شد.
مختاری خاطرنشان کرد: سامانه هوشمند ۱۳۷ فرصتی برای مشارکت شهروندان در داشتن شهری هوشمند و زیست محور است و مسیر ارتباطی شهروندان با شهرداری را تسهیل می کند.

نظر شما