شناسهٔ خبر: 47102105 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

صنایع سبز در شهرستان فریدن راه‌اندازی می‌شود

اصفهان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: راه‌اندازی صنایع سبز در استان اصفهان و به ویژه شهرستان فریدن با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان بهره‌برداری خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاضی عسگر بعدازظهر شنبه در آئین کلنگ زنی نخستین شهرک صنعتی استخراج رمزارز کشور با بیان اینکه اشتغال زایی یکی از زمینه‌های تحقق کار خیر است، اظهار داشت: برای راه‌اندازی شهرک صنعتی استخراج رمزارز شهرستان‌های دارای مازاد برق را در دستور کار کار قرار دادیم که در این زمینه شهرستان فریدن یکی از بهترین گزینه‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری برای اجرای این طرح با همکاری سرمایه‌گذاران بومی در این منطقه انجام خواهد شد، ادامه‌داد: هدف ما راه‌اندازی صنعت سبز در استان اصفهان است و در منطقه فریدن این موضوع به صورت ویژه‌تر مورد توجه قرار دارد.

راه‌اندازی نیروگاه‌های بادی در فریدن

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه راه‌اندازی نیروگاه‌های بادی نیز در منطقه فریدن در دستور کار است، اضافه کرد: در این زمینه دولت باید قیمت خرید برق را افزایش دهد تا برای سرمایه‌گذاران به صرفه باشد.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک ظرفیت شهرک صنعتی فریدن با ۲۴ میلیارد تومان اعتبار تکمیل خواهد شد، افزود: این مرکز ظرفیت ۲۰۰ مگاواتی داشته که از ۱۵ سال گذشته تاکنون بلااستفاده مانده است.
قاضی عسگر با بیان اینکه راه‌اندازی کارخانه تولید ساعت در منطقه فریدن نیز در دستور کار است، افزود: راه‌اندازی شهرک صنعتی روستایی برای ایجاد ارزش افزوده برای محصولات کشاورزی نیز باید هر چه زودتر افتتاح شود.

نظر شما