شناسهٔ خبر: 47101807 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سعداله یف و اسنایدر را آنالیز می کنم

محمدیان: تا المپیکی نشوم، هیچ کاری نکردم

مدعی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد می گوید اگر برای المپیک انتخاب شود، با کادرفنی کلاس آنالیز می گذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین محمدیان که در مسابقات گزینشی آسیایی در آلماتی موفق به کسب سهمیه المپیک در وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد شد، با حضور در برنامه دایره طلایی اظهار داشت: تیم ملی کشتی آزاد خوشبختانه سه سهمیه باقی مانده را به دست آورد، در وزن 97 کیلوگرم مدعیان خوبی داریم. علی شعبانی، علیرضا کریمی و مجتبی که باید دید درنهایت کدام کشتی گیر راهی المپیک می شود.


وی که بعد از 4 سال دوری از مسابقات، بازگشت قدرتمندانه ای به کشتی داشت، عنوان کرد: بعد از آنکه سال 2015 به آسیایی رفتم آن محرومیت برایم ایجاد شد و باید حتما پرقدرت برمی گشتم. 6 ماه دوری از مسابقه هم سخت است و برگشتن به تشک بعد از آن خیلی سخت می شود ولی من سعی کردم بعد از 4 سال دوری به آماده ترین شکل بیایم چون اگر غیر از این بود، نتیجه نمی گرفتم. همه هدفم رسیدن به المپیک بود. تا الان هم هنوز کاری انجام ندادم و کارم زمانی تکمیل می شود که یک مدال خوشرنگ از المپیک بگیرم.


محمدیان که سال گذشته باخت را مقابل شعبانی تجربه کرد، در این خصوص گفت: کرونا باعث شد چند وقتی تمرین ما شکل ایده آلی نداشته باشد. من آسیب دیدگی بدی داشتم و 2-3 ماه خانه نشین بودم، به همین دلیل در انتخابی از نظر روحی و بدنی شرایط ایده آلی نداشتم. بعد از حضور در 7-8 اردو به گزینشی رفتیم، بدنم عالی نبود و قطعا باید بهتر شود اما شرایط بدنی ام به نسبت خوب بود و توانستیم بعد از غلبه بر کشتی گیران ژاپن، ترکمنستان و هند سهمیه المپیک را بگیرم. حریف فینالم هم ابراگیموف ازبک بود که با من کشتی نگرفت.


این کشتی گیر مازندرانی در مورد شناختش از حریفان خارجی اضافه کرد: المپیک بزرگترین رویداد ورزشی است و آرزوی هر ورزشکاری این است که در آن حضور داشته و مدال بگیرد. من هم قطعا تمامی حریفان خارجی ام را دنبال می کنم، سعدالله یف روس، اسنایدر آمریکایی، شریف شریف اف آذربایجانی و بقیه را در هر مسابقه ای که می روند می بینم و نکات فنی را با مربیان درمیان می گذارم. اگر برای المپیک انتخاب شدم، با کادرفنی کلاس آنالیز خواهیم گذاشت.

نظر شما