شناسهٔ خبر: 47101382 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شکست ناصر علیزاده در آخرین شانس کسب سهمیه

تیم بنا در المپیک توکیو 5 نفره شد

ناصر علیزاده با شکست مقابل حریف صربستانی شانس کسب سهمیه المپیک در وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های کشتی فرنگی گزینشی المپیک توکیو در سطح جهانی از صبح امروز در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است که در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده، تنها نماینده ایران در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر رامون بتچارت از سوئیس را مغلوب کرد. وی در  دور بعد مقابل ماتسو سومی از ژاپن با نتیجه 1 بر 1 به پیروزی دست یافت.

 

علیزاده در مبارزه بعد و در مرحله یک چهارم نهایی در یک کشتی پایاپای با نتیجه یک بر یک مغلوب زورابی داتوناشویلی دارنده مدال طلای اروپا از صربستان شد و شانس کسب سهمیه المپیک را از دست داد.


بدین ترتیب و با توجه به اینکه این آخرین مرحله مسابقات گزینشی المپیک در رشته کشتی بود، کشتی فرنگی ایران نتوانست سهمیه خود را تکمیل کند. پیش از این هم حسین نوری در مسابقات گزینشی قاره آسیا با شکست عجیب برابر حریف چینی شانس کسب سهمیه را از دست داده بود.


محمد بنا از حالا به بعد باید به فکر آماده سازی 5 فرنگی کار برای حضور در المپیک باشد و کشتی فرنگی ایران در وزن 87 کیلوگرم در توکیو نماینده ای نخواهد داشت.


این در حالی است که کشتی آزاد ایران توانست با کسب 6 سهمیه کامل خیال خود را همان گزینشی آسیایی برای سفر به توکیو راحت کند.

نظر شما