شناسهٔ خبر: 47100279 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس دبیرخانه جشنواره رهوا:

جشنواره دانشجویی رهوا به پویش ملی "در_بهشت" پیوست

رئیس دبیرخانه جشنواره رهوا گفت: همزمان با آغاز پویش ملی در_بهشت، جشنواره دانشجویی رهوا در قالب یک ویژه برنامه رمضانی به این پویش پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام سیدمحمود طباطبایی رئیس دبیرخانه جشنواره رهوا گفت: جشنواره رهوا از بهمن سال گذشته تا اواخر اردیبهشت ماه جاری با ۲۷ رشته متنوع در قالب‌های ادبی هنری، آموزشی، فناوری، پژوهشی، ایده پردازی و تجربه نگاری، ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان رضوی در حال برگزاری است.

او با بیان اینکه چالش‌ها و دغدغه‌های روز دانشجویان، محور موضوعات جشنواره رهوا را شکل می‌دهد، افزود: این جشنواره در ادامه با توجه به همسویی اهداف خود با پویش ملی «در بهشت» در قالب یک ویژه برنامه رمضانی با دو رشته کتابخوانی آنلاین و عکاسی، به این پویش پیوست.

رئیس دبیرخانه جشنواره رهوا ادامه داد: همچنین آثار دریافت شده از شرکت کنندگان در رشته‌های ادبی هنری و رسانه‌ای جشنواره رهوا، به دبیرخانه پویش ملی «در بهشت» ارسال می‌شود که در صورت کسب مقام در داوری سراسری، جایزه مجزا از جشنواره رهوا دریافت خواهند کرد.

حجت الاسلام طباطبایی با بیان اینکه ۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی و ۲۱ برنده در قالب پویش «در بهشت»، به جوایز جشنواره رهوا اضافه می‌شود، بیان کرد: افزون بر انتخاب نفرات اول تا سوم در هر رشته پویش، ۶ برنده نیز به قید قرعه از بین همه شرکت کنندگان انتخاب می‌شوند.

او تصریح کرد: در هر یک از ۲۷ رشته جشنواره رهوا نیز، افزون بر سه منتخب هر رشته (در صورت رسیدن به حدنصاب شرکت کنندگان)، هشت برنده به نام امام هشتم (ع) توسط مخاطبان و ۲۵ برنده طی قرعه کشی از میان همه شرکت کنندگان، انتخاب خواهند شد.

رئیس دبیرخانه جشنواره رهوا تاکید کرد: مجموع برندگان جشنواره رهوا و پویش «در بهشت»، به ۱۳۵ نفر می‌رسد.

مهلت ثبت نام و ارسال آثار به ویژه برنامه رمضانی این جشنواره را سی ام اردیبهشت است. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در پویش می‌توانند به سایت www.rahvaa.ir مراجعه یا با دبیرخانه جشنواره به شماره‌های ۰۵۱۳۷۱۲۳۹۸۵، ۰۹۱۵۷۵۸۳۶۰۴ و ۰۹۰۱۱۲۴۶۵۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام//ف. ح

نظر شما