شناسهٔ خبر: 47099931 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود

گروه استان‌ها_۸ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش احسان رمضان بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، شیوع ویروس کرونا در جهان باعث شد تا علاوه بر تغییر در سبک زندگی مردم، معیشت و اقتصاد حیات بشری نیز دچار خسارت بسیار شود.

ویروس کرونا که بدون اغراق می‌توان آن را یک ویروس ویرانگر ناشناخته نامید، تاکنون میلیون‌ها انسان را در سراسر جهان در چنگال خود اسیر کرده‌است.

با توجه به تأثیر منفی شیوع ویروس کرونا بر کسب و کارها و وضعیت اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها، در همان ابتدای شیوع در کشور ایران،  باز هم تدابیر روشن و نجات‌بخش رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار مردان واقعی میدان قرار گرفت و علاوه بر مجاهدت بسیار در کارزار مبارزه با کرونا، گروه‌های مردمی جهادی و نهادهای انقلابی به مدد نیازمندان شتافتند.

بی‌شک اگر نبود همراهی و همدلی مردم در کمک به همدیگر، خسارت ویروس مرگبار کرونا بیش از آمار امروزی بود.

شایان نادری در رزمایش احسان رمضان اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان در کشور رزمایش احسان رمضان برگزار شد.

وی افزود: در این رزمایش 500 هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در کشور توزیع می‌شود که به تبع آن در استان کهگیلویه و بویراحمد این رزمایش با هدف توزیع هشت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در حال برگزاری است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 90 گروه جهادی در مناطق مختلف استان در قالب رزمایش احسان رمضان هشت هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع خواهند کرد.

نادری خاطرنشان کرد: در سال گذشته در استان رزمایش احسان همدلی، احسان سلامت و مشق احسان توسط ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد.

وی افزود: ارزش ریالی رزمایش‌های مختلف که توسط ستاد اجرایی فرمان امام در سال گذشته تاکنون در استان اجرا شده‌است قریب به 300 میلیارد ریال بوده‌است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، در این آیین ضمن گرامیداشت روز قدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدا راه مقاومت، اظهار داشت: امام راحل با نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس سدی در مقابل استکبار جهانی ایجاد نمود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده خاطرنشان کرد: این بیماری در کنار تمام مشکلات محاسنی نیز داشته‌است و آنهم همدلی و وحدت مردم، تلاش علمی برای یافتن راه نجات و ... است.

حسینی تصریح کرد: توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی که با تبیین مقام معظم رهبری در این شرایط سخت کرونایی بین نیازمندان توزیع می‌شود ناشی از همبستگی و درک متقابل افراد نسبت به هم است.وی در ادامه از تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان امام راحل برای کمک به نیازمندان در ایام کرونایی اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام راحل در استان اقدامات مؤثری انجام داده که از این موارد به حضور بی‌منت در زلزله شهر سی‌سخت، کمک به نیازمندان، کمک به اشتغال‌زایی و محرومیت زدایی می‌توان اشاره کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز امیدواری کرد ستاد اجرایی فرمان امام راحل در استان نسبت به راه‌اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج به عنوان یکی از مطالبات اساسی و در راستای ایجاد اشتغال اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/544/ش

برچسب‌ها:

نظر شما