شناسهٔ خبر: 47098059 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تغییر رنگ‌بندی کرونایی در گیلان؛ ۱۴ شهرستان همچنان نارنجی است

گروه استان‌ها- با تغییر رنگ‌بندی کرونایی در گیلان ۳ شهرستان به وضعیت زرد تغییر وضعیت داده و همچنان ۱۴ شهرستان در وضعیت نارنجی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، استان گیلان همچنان با موج چهارم کرونا درگیر بوده و روزانه تعداد زیادی از مبتلایان به کرونا راهی بیمارستان‌های این استان می‌شوند.

 به گفته مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت استان گیلان در حال حاضر 558 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند.

68 بیمار کرونایی جدید در 24 ساعت گذشته به آمار افزوده شده‌اند و 113 نفر از بیماران به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان‌ قرار دارند.

 با وجود آغاز واکسیناسیون در گیلان اما همچنان بهترین راه مقابله با کرونا و جلوگیری از ابتلا به این بیماری رعایت جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی و عدم سهل‌انگاری است.

 اکثر مبتلایان به کرونا در استان گیلان به دنبال شرکت در تجمعات به‌ویژه دورهمی‌های خانوادگی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این دورهمی‌ها به این بیماری دچار شده‌اند.

 استان گیلان در هفته‌های اخیر رنگ‌بندی کرونایی متفاوتی را پشت سر گذاشته و در هفته‌های گذشته که استان در وضعیت وخیم به سر می‌برد تمامی شهرستان‌ها به جز شهرستان رضوانشهر در وضعیت قرمز کرونایی بودند.

 با تغییر رنگ‌بندی کرونایی و بهتر شدن آمار مبتلایان به کرونا تا روز گذشته تمامی شهرستان‌های استان گیلان در وضعیت نارنجی و شهرستان املش در وضعیت زرد کرونایی به سر می‌برد.

 در حال حاضر طبق اعلام وزارت بهداشت تمام شهرستان‌های استان گیلان در وضعیت نارنجی کرونایی بوده و شهرستان‌های تالش، املش و شفت به وضعیت زرد کرونایی تغییر وضعیت یافتند.

انتهای پیام/614/ح

نظر شما