شناسهٔ خبر: 47091900 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نیمی از بازار مهاباد باز می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: فعالیت مشاغل ۱ و ۲ در این شهرستان از سر گیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: فعالیت مشاغل گروه شغلی ۱ و ۲ اصناف بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی از نظر کرونا مجاز است.

جهین افزود: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در کشور تا ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک ماه به جز مشاغل گروه ۱ تمامی مشاغل مجاز به فعالیت نبودند، اما با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز (هجدهم اردیبهشت) این مشاغل در شهر‌های قرمز و نارنجی از نظر کرونا، مجاز به فعالیت هستند.

این مقام مسئول اذعان کرد: حفظ سلامت عموم مردم و خانواده بزرگ اصناف در گرو دقیق بودن در اجرای بهینه دستورالعمل‌ها، اعمال قانون و برخورد‌های قانونی با متخلفان خواهد بود.

او تصریح کرد: این تعطیلی و محدودیت‌ها برای گروه‌های شغلی۳ و ۴ اعمال خواهد شد و گروه شغلی ۱ و ۲ که شامل مشاغل خدماتی می‌شود، در این مدت می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

جهین خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه گران فروشی و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی با سامانه رایگان ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تخلفات را گزارش دهند.

انتهای پیام / س خ 

نظر شما