شناسهٔ خبر: 47087555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین:

مشاغل گروه ۱ و ۲ در استان قزوین مجاز به فعالیت شدند

قزوین - جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین از ممنوعیت سفر از ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: مشاغل گروه ۱ و ۲ در استان قزوین مجاز به فعالیت شدند.

صاحب‌خبر -

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن عید فطر اظهار کرد: از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوعیت سفر در تمام نقاط کشور و فارغ از هرگونه رنگ بندی کرونایی اجرایی می‌شود.

حبیبی با اشاره به آخرین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا افزود: از سوی فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا به وزارت راه و شهرسازی و نیروی انتظامی ابلاغ شده است که به استناد مصوبه کمیته ستاد ملی کرونا از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوعیت سفر در تمام نقاط کشور اجرایی شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین ادامه داد: ممنوعیت سفرها در ایام ذکر شده در تمام مناطق کشور و فارغ از هرگونه رنگ بندی کرونایی است.

وی عنوان کرد: از صداوسیما، رسانه‌ها، مطبوعات و خبرگزاری‌ها نیز توقع می‌رود که اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم را درباره محدودیت‌های کرونایی به مردم عزیز داشته باشند.

حبیبی درباره وضعیت شهرستان‌های استان قزوین اعلام کرد چهار شهرستان استان شامل آبیک، البرز، بوئین زهرا و تاکستان در وضعیت نارنجی، شهرستان آوج در وضعیت زرد و مرکز استان کماکان قرمز است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین ادامه داد: مشاغل گروه یک و دو امکان فعالیت دارند و از هفته آینده در شهرهای قرمز و نارنجی نیز کسب‌وکارهای این گروه آزاد خواهد شد البته ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح همچنان برقرار است.

حبیبی در پایان یادآور شد: برخی مشاغل گروه دو از جمله فروش انواع خودرو، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، مراکز فروش لوازم خانگی، لوازم التحریر، آژانس مسکن، فروش کیف و کفش، پاساژها، بوستان‌ها و مراکز تفریحی و مراکز شماره گذاری اتومبیل هستند.

نظر شما