شناسهٔ خبر: 47086883 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

بیانیۀ باشگاه آلومینیوم منتشر شد؛

دشمنان لباس دوست پوشیده‌اند/ یکی برای همه!

باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار بیانیه‌ای نسبت به حواشی اخیر واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باشگاه آلومینیوم اراک در پی باز شدن پروژکتورهای ورزشگاه امام خمینی (ره) بیانیه‌ای را منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است:
"متاسفانه در چند روز گذشته شاهد اتفاقات ناخوشایندی در استان بودیم که موجب بر هم زدن آرامش مجموعه تیم و هواداران ارزشمند آلومینیوم شد. به همین دلیل برخود واجب دانستیم که توضیحاتی در خصوص حواشی پیش آمده و تنها به خاطر روشن شدن افکار عمومی ارائه دهیم.
با توجه به شرایط موجود در فوتبال استان و اهمیت حضور آلومینیوم در لیگ برتر به عنوان تنها نماینده استان مرکزی بعد از ۱۸ سال که با زحمت فراوان به دست آمده، باید توقع داشت کل استان مرکزی در یک جبهه واحد پشت سر تیم محبوب آلومینیوم قرار گرفته و به دور از هر نامی برای سربلندی تیم فوتبال شهر در لیگ برتر و جام حذفی تلاش کرده و حمایت همه جانبه داشته باشند اما متاسفانه در چند روز گذشته شاهد این بودیم که افرادی که لباس دوست بر تن دارند اما از دشمن بدتر هستند، تنش و استرس برای تیم فوتبال آلومینیوم و هوادار دوست داشتنی آن ایجاد کرده‌اند.
در تمام شهرهای کشور که تیم لیگ برتری دارند، استادیوم اصلی شهر فقط و فقط در اختیار تیم لیگ برتری است اما تنها در اراک شاهد آن هستیم که استادیوم امام خمینی (ره)  که با تمام کمبودهاى سخت افزارى و ممیزى شده از طرف سازمان لیگ که البته تنها استادیوم مورد تایید شهر، فدراسیون و AFC است به برگزاری مسابقات لیگ سه اختصاص یافته، ضمن احترامی که به تمام تیم‌های فوتبال شهر داریم اما برگزاری مسابقات لیگ سه و هم‌چنین برگزاری تمرین همان تیم و حتى مهمان آن‌ها در زمین چمن اصلی ورزشگاه امام خمینی را چیزی جز لجبازی با باشگاه آلومینیوم نمی‌دانیم.
آن هم در شرایطی که با تلاش مدیریت باشگاه زمین چمن شماره یک کارخانه آلومینیوم بارها در اختیار نماینده اراک که در لیگ سه حضور دارد قرار گرفته اما باز هم شاهد این بودیم برخی مسئولین منافع فردی را به منافع تیمی ترجیح دادند و گویى تصمیم گرفته‌اند که زمین اصلی شهر را بصورت خرابه به آلومینیوم تحویل دهند.
با باز کردن پروژکتورهای استادیوم امام خمینی و حالا شنیدن خبری مبنی بر برگزاری مسابقات و تمرینات تیمهاى لیگ سه و میهمانان آن‌ها در همین استادیوم که مختص به لیگ برتر است، ما شاهد لجبازی و کارشکنی‌های مختلف هستیم که در این مقطع حساس فصل چیزی جز کشیدن سوهان بر روح هواداران و لطمه زدن به تیم فوتبال و کم ارزش کردن شان باشگاه نیست.
هم‌چنین در چند روز گذشته، مطالب کذبی مبنی بر خودداری باشگاه آلومینیوم از هزینه برای ورزشگاه امام خمینی منتشر شد. لازم به ذکر است که از ابتدای شروع لیگ برتر و حتى قبل از آن، تمام هزینه‌هاى نگهداری از استادیوم که شامل پرداخت پول آب ، برق و گاز هم‌چنین نگهداری از زمین چمن و کاورکشى وحضور پنج نفر از پرسنل باشگاه بصورت تمام وقت و … است، بر عهده باشگاه بوده و با مساعدت مدیریت پرداخت شده است ، و با عنایت باینکه معلوم نشده به چه علت استادیوم فوتبال در اختیار دو و میدانى قرار گرفته، باشگاه آلومینیوم نمی‌تواند با مستاجر استادیوم (هیات دو و میدانی) عقد قرارداد نماید. چون براى صدور مجوز حرفه‌اى می‌بایست قرارداد با مالک یعنى اداره ورزش و جوانان منعقد شود که متاسفانه بیش از شش ماه است که متولیان امر ورزش استان زیر بار نمی‌روند و بهانه‌هاى بنى اسراییلى می‌آورند که جاى بسى تعجب و نگرانی دارد.
لذا امروز‌ برخود لازم می‌دانیم تا با انتشار بیانیه‌ای بعضی از دوستان را متوجه اهداف مهمی کنیم. تنها هدف هیات مدیره، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم آلومینیوم پیشرفت فوتبال شهر اراک است چرا که به این واسطه لبخند بر روی لب مردم و هواداران نقش می‌بندد. متاسفانه برخی افراد فقط به قیمت بودن خود حاضر به همراهى هستند. از اتفاقات رخ داده در سه روز گذشته می‌توان متوجه شد که حدس و گمان باشگاه مبنی بر اینکه که اتفاقات مهندسی شده‌ای برای ضربه زدن به باشگاه و تیم آلومینیوم وجود دارد، درست است.
در انتها می‌خواهیم شعار قدیمی را بازگو کنیم تا اتحادی برای موفقیت آلومینیوم به وجود آید:
یک نفر برای همه و همه برای موفقیت آلومینیوم!"
 
انتهای پیام/

نظر شما