شناسهٔ خبر: 47086609 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امشب انجام می‌شود؛

تقابل نمایندگان فوتبال کرمان برابر حریفان

گل گهر سیرجان در دیداری معوقه از هفته هجدهم و مس رفسنجان در هفته بیست‌ودوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، امشب به مصاف حریفان می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هفته بیست‌ودوم مسابقات لیگ برتر فوتبال، امشب (شنبه) با سه دیدار آغاز می‌شود و پرونده هفته هجدهم رقابت‌ها نیز با بازی فولاد و گل‌گهر بسته خواهد شد.

در یکی از این دیدارها، فولاد خوزستان در خانه مقابل گل‌گهر سیرجان به میدان می‌رود.

پس از عملکرد شگفت‌انگیز در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا، فولاد پدیده مسابقات و یکی از بخت‌های اصلی صعود از گروه D به شمار می‌رفت، اما شاگردان نکونام در دور برگشت از کسب امتیاز عاجز ماندند تا لیگ قهرمانان آسیا را با قعرنشینی به پایان برسانند.

فولادی‌ها ۶۶ روز پس از کسب آخرین بُرد خود در لیگ برتر تلاش می‌کنند به جدول بازگردند و با حفظ این سه امتیاز خانگی، خود را به سهمیه آسیایی نزدیک کنند.

در آن سوی میدان، گل‌گهری قرار دارد که روز‌های خوش ابتدای فصل را زنده کرده و هر پنج دیدار قبلی خود در رقابت‌های مختلف را با پیروزی پشت سر گذاشته است. امیر قلعه‌نویی که در این مسابقه مقابل شاگرد سابق خود در تیم ملی ایران و استقلال قرار می‌گیرد، امیدوار است با غلبه بر فولاد بتواند امتیازات خود را به عدد ۳۵ برساند و با گرفتن رتبه سوم جدول از استقلال، به مسیر خود برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهد.

در دیگر این دیدارها، مس رفسنجان میزبان نساجی مازندران است.

نارنجی‌پوشان کرمانی در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر، فراتر از انتظارات ظاهر شده و حتی حضور در جایگاه چهارم جدول را نیز تجربه کرده‌اند. با وجود نتایج درخشان نیم‌فصل اول، مس در هفت بازی گذشته خود تنها یک بار طعم پیروزی را چشیده و تداوم این روند به سقوط شاگردان ربیعی به نیمه پایینی جدول منجر خواهد شد.

نساجی هم با ساکت الهامی ابتدا امیدوارکننده ظاهر شد و دو پیروزی با این مربی به دست آورد، اما این نتایج ادامه‌دار نبود و دو شکست در لیگ برتر مقابل دو تیم صدرنشین، امید شهر خسته را در منطقه خطر نگه داشت. نساجی البته در جام حذفی هم ناکام ماند تا شرایط بدی را تجربه کند.

برنامه کامل دیدار‌های این هفته لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

معوقه از هفته هجدهم

شنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

فولاد خوزستان - گل‌گهر سیرجان، ساعت ۲۱، ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

هفته بیست‌ودوم

شنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

مس رفسنجان - نساجی مازندران، ساعت ۲۰:۴۵، ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

صنعت نفت آبادان - آلومینیوم اراک، ساعت ۲۱:۱۵، ورزشگاه تختی آبادان

ماشین‌سازی تبریز - سایپا، ساعت ۲۱:۱۵، ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز

یکشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

سپاهان - پرسپولیس، ساعت ۲۰:۲۵، ورزشگاه نقش جهان اصفهان

پیکان - تراکتور تبریز، ساعت ۲۱:۲۰، ورزشگاه شهدای شهر قدس

استقلال - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۲۲:۱۵، ورزشگاه آزادی تهران

پنجشنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

پدیده مشهد - گل‌گهر سیرجان، ساعت ۱۹، ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

فولاد خوزستان - نفت مسجدسلیمان، ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

انتهای پیام/ب

نظر شما