شناسهٔ خبر: 47085504 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

2 قتل و یک خودکشی در شیراز + جزئیات

رکنا: اختلاف مالی دو برادر با صاحب یک ملک بر سر اجاره مغازه موبایل فروشی منجر به درگیری خونین و مرگ 2 برادر و صاحب مغازه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، بامداد دوشنبه 13 اردیبهشت خبر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از خیابان‌های شهر شیراز، به پلیس 110 اعلام شد و دقایقی بعد مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند؛به محض ورود به محل درگیری مأموران جسد خونین مردی میانسال را در پاگرد راه پله طبقه اول ساختمان دیدند و در بررسی‌های بیشتر وقتی مأموران انتظامی وارد آپارتمان شدند، آثار درگیری و شکستن گلدان‌ها مشاهده و جسد دو نفر دیگر کشف شد.

ماجرای 2 قتل از زبان رئیس پلیس آگاهی استان فارس

سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس در این باره گفت: با حضور عوامل اکیپ بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی، تحقیقاتی جامع انجام و در نهایت مشخص شد که دو برادر۲۳ و ۳۱ ساله بر سر اجاره یک مغازه فروش تلفن همراه، با فردی ۵۲ ساله، اختلاف داشتند و برای حل موضوع وی را به خانه خواهرشان دعوت کرده‌اند، اما به خاطر مسائل مالی با هم درگیر شدند.

وی در ادامه افزود: در این درگیری ابتدا صاحب ملک و برادر بزرگ‌تر یکدیگر را با چاقو مجروح کرده‌اند که در پی آن برادر بزرگ‌تر فوت کرده است. همین موضوع سبب شده تا برادر کوچک‌تر با اسلحه، صاحب ملک را که قصد فرار از خانه داشته در راه پله‌ها با شلیک گلوله از پا در آورد و بعد از دقایقی هم از شوک این اتفاق دست به خودکشی بزند و با گلوله‌ای خودش را نیز بکشد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

نظر شما