شناسهٔ خبر: 47085468 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جهاد اسلامی: بیانات رهبر معظم انقلاب تأثیر قوی روی روحیه مجاهدان و فلسطینیان گذاشت

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای مطبوعاتی ضمن تمجید از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به‌مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد که سخنرانی روز جمعه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای انعکاسی گسترده و تأثیری قوی و فراوان در قلب و جان و روح مجاهدان فلسطین داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز جمعه در بیانیه‌ای مطبوعاتی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از فلسطین و «انتقاضه شجاعانه فلسطینیان که آتش آن در مسجد الاقصی و شهر قدس اشغالی در طول ماه مبارک رمضان شعله‌ور شده است»، تمجید کرد.

به گزارش القدس نیوز، در این بیانیه آمده است: «بیانات رهبری روی قلوب مجاهدان و مبارزان فلسطین تأثیری فراوان و قوی گذاشت و باعث تقویت روحیه ملت فلسطین و آزادگان ملتی شد که مشتاق به آزادسازی قدس و فلسطین و برپایی نماز در مسجدالاقصی هستند».

در بیانیه مطبوعاتی جهاد اسلامی آمده است: «بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای خطاب به جوانان کشورهای عربی و آزادگان فلسطین به‌زبان عربی، این پیام روشن و شفاف را رسانده است که مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال فلسطین و حمایت از فلسطین و مقاومت شجاعانه غیر قابل تغییر است».

جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: «جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا به امروز همچنان بر ادامه این مواضع خود به‌عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی تأکید داشته است».

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس به بیان سخنانی دراین باره پرداخته فرمودند: مسئله فلسطین هنوز مهمترین و زنده‌ترین موضوع مشترک میان کشورهای اسلامی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند که صهیونیست‌ها فلسطین غصب‌شده را از روز اوّل به یک پایگاه تروریسم تبدیل کرده‌اند. اسرائیل نه یک کشور، که یک پادگان تروریستی علیه ملّت فلسطین و دیگر ملّتهای مسلمان است. مبارزه با این رژیم سفّاک، مبارزه با ظلم و مبارزه با تروریسم است و این وظیفه‌ای همگانی است.

انتهای پیام/+

نظر شما